27.

4.8K 286 5
                                    

Alex

,,Alexi klídek, přišla jsem v míru, ano?"

,,S tebou mír nikdy nepřišel, Andy."

,,Když jsme spolu chodili, říkal jsi něco jinýho," usmála se.

,,Jo, než jsem zjistil, že celej půlroční vztah byla vlastně jenom sázka, abys měla prachy na auto, viď?" Ironicky jsem se usmál a vzpomněl si na auto stojící před domem.

,,Už jsem ti říkala, že ten nápad byl Layly. Přišla jsem sem, protože, mi chybíš ty tupče!"

,,Andy, dospěj prosím tě. Layla to nabyla, koho tenhle trapnej nápad napadl a i kdyby ano, tys to dělat nemusela. Ty asi nevíš, kde jsem teď čtrnáct dní byl co?"

,,Nemocný? Přinesla jsem ti pomeranče," znovu se usmála, jako kdyby byla nejmilejší člověk na planetě, do kterého má tahle osoba hodně daleko.

,,Byl jsem v Londýně."

,,Aha, co jsi tam dělal?" Zatvářila se, jako by ji to zajímalo. Jako by byla moje matka.

,,Za mojí přítelkyní, takže si sbal tvých pár švestek a už nikdy nelez do mýho baráku, rozumíš mi?" Znovu jsem se ironicky usmál a ukázal na východ ke dveřím.

,,Ty máš holku? Aha, tak s tím jsem nepočítala," skousla si ret a zatvářila se, jako kdyby přemýšlela.

,,Moc se omlouvám, jestli to tvůj plán na další sázku nějak změnilo, ale ze mě už žádný prachy nedostaneš, tak se přestaň ztrapňovat a odejdi." 

,,Mohl by jsi na mě alespoň nebýt tak nepříjemný? Tohle si vyřeš s Laylou, já tě měla a mám ráda."

,,Kdybys měla, nevsázela by jsi se a teď odejdi, jsem docela unavený po deseti hodinách v letadle."

,,Dobře," prošla kolem mě a ještě šeptla, ,,nechtěla jsem ti ublížit." A odešla.

,,Ahoj mami, díky za hrozně příjemný přivítání."

,,Alexi," přišla ke mě a objala mě. ,,Omlouvám se, nevěděla jsem, že, uhm, no ty víš."

,,V pohodě, ale pořád nechápu, co tu chtěla."

,,Říkala, že si chce promluvit a pak mi tady pořád říkala, jak jsi super kluk, že lituje toho, že tě ztratila a takový," protočila oči v sloup. Moje matka protočila oči v sloup, odkdy to dělá?!

,,Tahle holka je falešná, že to snad ani není možný," zakýval jsem hlavou.

,,Jak bylo v Londýně?" 

,,Super, určitě se tam někdy vrátím," usmál jsem se.

,,Alexi, já bych se chtěla omluvit, jak jsem se chovala, když jsi mi oznámil, že tam chceš letět, ani nevím, nad čím jsem přemýšlela, měla jsem být milejší."

,,Mami, nic neříkej, letěl jsem tak jako tak," usmál jsem se na ni. ,,Kde je táta?"

,,Na služebce, zítra přijede, nemáš hlad?"

,,Ani ne, jedl jsem v letadle, ale půjdu si lehnout," vrátil jsem se do předsíně pro kufr a šel nahoru do mého pokoje, Buddy mě následoval. 

Kufr jsem nechal kufrem, vzal jsem si čisté tričko, boxerky a šel jsem do koupelny, kde jsem si dal horkou sprchu, oblékl se a skočil do postele, ještě jsem zkontroloval telefon, ale odpověď žádná, Mia asi ještě spí. A tak jsem šel spát i já. Bylo zvláštní spát po týdnu zase sám, i když mi dělal Buddy společnost. 

Coincidence? ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat