41.

4.3K 257 6
                                    


Převlékla jsem se do džínsů, mikinu jsem nahradila Alexovou kostkovanou košilí a z kufru jsem vytáhla koženkovou bundu s krémovými podzimními boty. Vlasy jsem nechala v drdolu.

,,Ty jo, sluší ti to Mio!" Pochválila mě Lay. ,,A já jdu jen takhle obyčejně."

,,Chceš si něco půjčit?" Zeptala jsem se. Přeci jen jsem měla plný kufr.

,,Ne, stejně by mi to nebylo, jsi menší a drobnější než já, takhle jsem v pohodě," pousmála se.

,,Dobře, jak myslíš," pousmála jsem se na ni zpět.

,,Můžeme?" Zeptal se Alex, který na sebe nastříkával voňavku.

,,Pro koho se voníš?" Zeptala jsem se.

,,No tak pro tebe, že jo," uchechtl se a políbil mě na spánek. 

Společně jsme sešli dolů, kde stále seděli Alexovi a Layliny rodiče a popíjeli již druhou láhev vína.

,,Kam se chystáte?" Zeptal se Laylin otec.

,,Ven," odpověděl ostře Alex.

,,Nejdete někam do baru doufám?" Tázavým pohledem se Alexova matka podívala na svého syna. 

,,A kdyby? Jsme všichni dospělí, pokud vím."

,,Alexi, nemluv s námi takhle, ne před návštěvou."

,,Pardon, tak já si to tedy nechám až strejda s tetou odejdou," ironicky se usmál.

,,Nemyslela jsem je," koukla na mě.

,,Není návštěva," nevěřícně zakýval hlavou a šel pryč, nás dvě chytl za ruku a táhl za sebou. Pustil nás až v předsíni, kde se on i Layla obuli a táhl nás dál až ke garáži, kde se nacházelo Alexovo auto.

,,Jestli chcete pít, tak jdeme pěšky, nemíním se cestou zpět zabít," oznámila jsem. 

,,Tak já pít nebudu," pokrčil Alex rameny.

,,Ty to potřebuješ jako sůl."

,,Já nemám řidičák," řekla omluvným tónem Layla.

,,Takže pěšky," řekla jsem a koukla se na ně dva, kteří se tvářili úplně stejně, otráveně. ,,No, tak jestli se ale vy dva zabít chcete, tak prosím," pokrčila jsem rameny a natočila se k autu.

,,V pohodě, přežijeme to," uznal Alex a mi vyšli z pozemku, směr bar, který jsem naprosto netušila kde je.

K mému překvapení to bylo blíž než jsem myslela, odhadem tak dvacet minut od domu Loganových. Vešli jsme dovnitř, že se usadíme u nějakého baru, když se Alex i Layla zastavili a zůstali stát jako zkoprnělí. 

,,Co je?" Zeptala jsem se.

,,Andy," odpověděli oba sborově a pohled jim strnul k již zmíněné osobě sedící na baru. Mě v tu chvíli pohled strnul také. Všimla si nás, seskočila z baru a blížila se směrem k nám.

,,No ne, kohopak to tady vidím?" Zeptala se arogantním tónem, podívala se na Alexe a skousla si mírně ret. V tu chvíli jsem začala trochu zuřit, mírně jsem se usmála a propletla si prsty s těmi Alexovými. ,,Ah, chápu. To má být ta tvoje angličanka?" Falešně se zasmála.

,,A ty budeš ta s tím autem, která nemá ani špetku sebelítosti?" Zeptala jsem se a ironicky se zasmála.

,,Ts, no prosím?" Založila si ruku v bok, přitáhla prvního kluka co uviděla, pověsila se o jeho rameno a začala ho líbat. ,,Kdo by o tohle stál prosím tě," znovu projela Alexe pohledem. 

,,Co děláš vole?" Uvědomil si kluk vedle ní, co se právě stalo.

,,Lásko, co se děje?" Zeptala se ho i když všem bylo jasné, že je to jen trapné divadlo.

,,Jsi zfetovaná nebo co? Vidím tě poprvé v životě?" Zvedl obočí a s nechápavým zavrtěním hlavy odešel zpět mezi jeho kamarády. 

,,Tak to bylo trapný," odkašlala si Lay.

,,Ty mlč, s tebou nikdo nemluví, koště."

,,Fajn, stop. Tohle je trapný, ani tě neznám a už podle toho chování vidím, jaká jsi arogantní žárlivá chudinka. Ano jsem ta Alexova angličanka," pousmála jsem se. ,,ALEXOVA," kladla jsem důraz na slovo, ,,takže si dej oraz, protože tohle tady nikoho nezajímá, my se přišli bavit a ne řešit nějakou žárlivku," zívla jsem si. 

,,Ani se nepokoušej se napřahovat!" Křikl na ni Alex, když viděl, jak začala stahovat ruku dozadu.

,,Lexi, proč na mě křičíš? Vždyť víš, že ty," položila mu dlaň na srdce, ,,a já," chytla mu ruku a položila si ji na hrudník, na stranu srdce, ,,patříme k sobě." 

Alex se jí vysmekl a přitáhl si mě ještě blíž k sobě. ,,Drž už hubu, prosím tě, začínáš mě taky docela nudit. Hele za tvoji sázku prachy máš, auto taky, tak už pochop, že ty a já? Už nikdy, to bych se raději zabil," uchechtl se, my ji obešli a konečně se dostali k baru, kde jsme na tyhle nervy začali rovnou dvojitým rumem. 

A pak pokračovali k silnějšímu a silnějšímu alkoholu, až jsme se začali být docela opilí, tančit a zpívat. 

,,A-asi bychom u-už měli jít-t," zaškytala jsem. 

,,Hm," potvrdil Alex, zaplatil a poté mě chytl za ruku, táhnouc mě k východu.

,,Ještě Layla," žvátla jsem. Pak jsem ji zahlédla a zatáhla za ruku k nám, kdy jsme se poté začali mírně potácivým krokem dostávat k domu Loganových.

,,Jdeš d-domů?" Zeptal se Alex Layly.

,,Já vůbec nevím," zasmála se.

,,Tak přespíš u nás na gauči?"

,,Já půjdu domů, jo? Díky za večer, určitě ho někdy znovu zop-" zakopla a upadla na kolena, ihned se ale zase svedla. ,,Zopakujeme." zasmála se a pokračovala v cestě. My co nejvíce potichu, co to šlo, jsme otevřeli dveře, kterými jsme se dostali do předsíně domu, kde jsme si sundali boty, které jsme ze sebe spíše servali. 

Alex se poté přitiskl na mě a začal mě líbat, přičemž mi knoflíček po knoflíčku začal sundavat jeho košili.

,,Pššt," zasmála jsem se, ,,někdo nás může slyšet," šeptla jsem.

,,Mě je ten někdo fuk, já tě chci," pokračoval v líbaní a strhl ze mě košili, kterou někam zahodil a my se pomalu posouvali ke schodům, kde zůstal i Alexův svršek. Alex mě poté chytl do náruče a pomalu, abychom nespadli, se mnou vyšel schody. Vylezli jsme do schodů a Alex mě zase začal líbat, jedním pohybem mi rozepnul podprsenku a pověsil ji na zábradlí schodů. Ale já si i přes množství alkoholu v krvi představila naštvaný obličej paní Logenové a tak jsem ji rychle a nenápadně sundala, když jsme se pomalu začali dostávat k Alexově pokoji. Otevřeli jsme mezi polibky dveře, vklouzli do pokoje, zavřeli, Alex ještě rychle zamkl a přitiskl mě přitiskl ke dveřím, přičemž mi zvedal nohu, abych na něj skočila a nohy si kolem něj omotala, tak jsem i poslušně udělala. Alex se začal pomalu přesouvat na krk, který několikrát stiskl, takže mi bylo naprosto jasné, jak můj krk bude zítra vypadat. Chytl mě pod zadkem a mírně mě pohodil na postel a já mu jednou rukou pomalu začala rozepínat knoflík u kalhot, které ze sebe poté Alex skopal. Nadzvedla jsem zadek a Alex mi stáhl kalhoty i se spodní prádlem, poté si i on sundal spodní prádlo a já se zakousla do polštáře, protože jsem nepotřebovala Alexovým rodičům způsobit budíček ve dvě ráno, když budu provozovat nekalé věci s jejich synem. Pochybuji, že by byli nadšení. 

Který rodič by byl?


A/N: Yeey, jsem tu o den později, ale přeci jen! Tak jim tam taky jednou nikdo nevlítl, máte radost? A ano nikdy tyto scény nenapíšu dokonce, protože to psát neumím :D A taky se tu objevila i Andy, i když jen na chvilku, ale určitě se objeví zase :D
Tak snad se vám tahle kapitola bude líbit a třeba jsem vás takhle na večer potěšila a třeba budete mít lepší sny (hahaha, to určitě).

Ev

Coincidence? ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat