Alex
Už mi zbývají jen čtyři dny, které utečou až moc rychle a tak jsem se rozhodl, že dnes Miu pozvu na večeři. Na naše oficiálně první rande.
Po tom výborném obědě a rozhovoru se Sophii jsme uklidili nádobí do myčky, uklidili kuchyň a obývák, ve kterém jsme poté koukali na filmy.
Hlavně jsme tedy pokračovali v našem maratonu.Při konci Fénixova řádu, jsem televizi stopl.
,,Co děláš?" Koukla na mě Mia.
,,Mio Rode, půjdeš se mnou dnes večer na večeři?"
,,Jakože na rande?" Zasmála se.
,,Ano, jakože na rande," potvrdil jsem ji a čekal na odpověď.
,,Jasně že jo!" Usmála se a objala mě.
,,Dobře, vyzvednu tě v sedm," flirtovaně jsem na ni mrkl.
,,Uhm Alexi? Ty někam jdeš?" Zeptala se.
,,Teď jsi to zkazila, vždyť to se tak vždycky říká," zasmál jsem se.
,,No, to by ale nesměl momentálně bydlet u nás," zasmála se a políbila mě na tvář.
,,Dobře no," dělal jsem uraženého.
,,Nech tohoo," dloubala do mě a smála se.
,,Čeho?" Taky jsem se zasmál a políbil ji na čelo. ,,No, tak pustíme další díl ne?" Zeptal jsem se, i když už jsem dávno Prince dvojí krve pouštěl. Sedl jsem si zpět vedle Mii, která si mi lehla na rameno a já ji rukou objal kolem ramen jejích.
Během filmu mi Mia usnula na rameni. Je tak rozkošná, když spí. Samozřejmě i když nespí.
V půlce filmu, jsem Harryho stopl a pomalu budil Miu.
,,Zlato, je půl sedmý, půjdeme na tu večeři, nebo chceš spát?" Mluvil jsem na ni pomalu a potichu, jako kdybych mluvil na malé dítě, ale přeci jen jsem ji teď vzbudil a asi bude trochu mimo.
,,Hmm," zabručela a pomalu začala otevírat oči. ,,Můžeme jít, už vstávám," zívla si.
,,Dobře," políbil jsem ji na čelo a sledoval ji, jak se snaží unaveně vstát z gauče a jít do schodů. Vydával jsem ze sebe zvuky na způsob smíchu, který jsem se snažil utišit, takže z toho byl takový skřek.
Stále jsem seděl na sedačce a oči se mi pomalu začali klimbat. Tak jsem rychle vstal z gauče a šel k Mie do pokoje, ale protože vím, jak všechno bere vážně, asi by byla nerada, abych ji vtrhl do pokoje, když se obléká na naše oficiálně první rande a tak jsem zaklepal.
,,Můžu?" Zeptal jsem se za dveřmi.
,,Ne, počkej!"
,,Chci si jen vzít oblečení, ať taky vypadám k světu."
,,Tak vydrž, vlezu si do skříně," po chvilce se ozvalo zavření dveří. ,,Můžeš!"
Vlezl jsem do jejího pokoje, který vypadal jako po výbuchu. Všude bylo oblečení, kosmetika a nevím, co ještě všechno.
Z rohu jsem vytáhl kufr, položil jsem ho na zem a otevřel. Chvíli jsem se v něm přehraboval, dokud jsem nenašel košili, kravatu a oblek. Sebral jsem oblečení a šel jsem do koupelny. Dal jsem si sprchu, umyl jsem si vlasy a oblékl se. Mia očividně stále nevylezla a tak jsem se vrátil do obýváku, kde jsem potkal i Sophii.
,,Vy někam jdete?" Zeptala se, když se podívala na mé oblečení.
,,Na večeři, ale neboj, nebudeš tu sama, mamka už by měla být každou chvílí doma," usmál jsem se na ni.
,,Já se nebojim-"
,,Mamka už je tady!" Rozlehl se po domě hlas Miiny matky.
,,Zdravím," pozdravil jsem ji, když přišla do obýváku.
,,No teda Alexi, sluší ti to, někam jdete?" Zeptala se.
,,Děkuji," usmál jsem se. ,,No, pozval jsem Miu na večeři."
,,Škoda, já zrovna chtěla dělat lasagne."
,,Já chci lasagne!" Vykřikla Soph.
,,Budou," usmála se matka na mladší z dcer.
Slyšel jsem klapání podpatků a tak jsem otočil hlavu ke schodům a brada mi spadla dolů. Jakoby se čas zastavil. Po schodech šla Mia v tmavě modrých šatech se třpytky bez ramínků, končíc u kolen, vlasy vyčesané do vysokého drdolu a na nohou měla černé vysoké podpatky. Měl jsem pocit, jakobychom měli jít na maturitní ples.
,,Co tak koukáš?" Zasmála se.
,,Jsi nádherná," stále jsem z ní nemohl spustit oči.
,,Ale prosím tě," znovu se zasmála, došla na zem, šla ke mě a objala mě.
,,Rtěnku si pro tebe nechávám na později," šeptla mi do ucha a já si zkousl ret. (Opravdu to občas lidi dělají:D),,Mio, sluší ti to," koukla na ni s vykuleými oči její máma.
,,Díky mami," usmála se. ,,Jak bylo v práci?"
,,Ale jo, už je tam líp," pousmála se. ,,No, nebudu vás zdržovat, užijte si to," usmála se a pomalu nás vyháněla z domu.
,,Můžu řídit?" Zeptal jsem se. ,,Řidičák mám."
,,A jel jsi někdy na druhé straně než v Austrálii?" Zasmála se.
,,No, to uprímně ne, ale vše je jednou poprvé."
,,Dobře, stejně nevím, kam mě chceš vzít," usmála se a hodila mi klíče.
Když usla u filmu, stihl jsem si najít lokaci jedné z nejkrásnějších restaurací v okolí.Naše první rande mohlo začít.
ČTEŠ
Coincidence? ✔
Teen FictionJedna jediná náhoda, která změní vše. Stačilo napsat jeden špatný NickName a změnil se život dvěma lidem, kteří žijí na jiné straně Země. Jeden nevinný překlep změní vše. Co, když se do sebe zamilují? Dokáží překonat dálku, nebo jim to nevyjde? O...