21.

5.5K 317 2
                                    

,,Takže asi bych se měla zeptat, jak to, že nevíš, jestli si jí chceš vzít co?"

,,Pořád mě kontroluje, čte mi zprávy, čuchá k věcem, volá do práce jestli tam jsem a podobně."

,,Jo takhle, ona byla ta, pardon, že to zas vytahávám, se kterou jsi mámu podvedl a bojí se, aby jsi ji nepodvedl taky? Tak to je docela smutný," zakroutila jsem hlavou. ,,Jen aby nějakou bokovku neměla ona a kdyby jsi to třeba zjistil, mohla by to hodit na tebe, že ty taky někoho máš."

,,No jo, hele to mě ale vůbec nenapadlo," zasmál se. ,,Možná bych byl i rád, kdybych se jí zbavil."

,,Tak se s ní rozejdi ne?" Nechápavě jsem se ho zeptala a uchechtla se.

,,Bydlíme v jejím bytě, vyhodila by mě."

,,Tati?" Zasmála jsem se, ,,máš hromadu peněz, určitě bys na byt měl, nebo by jsi se na nějakou dobu vrátil k babi s dědou," pokrčela jsem rameny a viděla otce, jak nesouhlasně kýve hlavou.

,,Co?" Zeptala jsem se.

,,Tam neni místo."

,,Cože?"

,,No, oni ten můj pokoj předělali."

,,A tety pokoj?" Vzpoměli jsem si na tátovo sestru, kterou jsem taky docela dlouho neviděla.

,,No, Zoe tam má pořád věci."

,,Ona se nenastěhovala k Mattovi?" Matt je tety přítel.

,,Jo to jo, ale nejsou spolu tak dlouho, tak si tam většinu věcí ještě nechala."

,,Nejsou spolu dlouho? Vždyť spolu jsou takový čtyři roky ne?" Zasmála jsem se.

,,Přesně tohle jsem ji taky řekl," zasmál se.

,,Vy dva jste fakt stejní," zasmála se máma, která už dopila své kafe.

,,No nic, už bych měl jít a asi se rozejít s Gabriellou?" Pousmál se. ,,Mimochodem díky Mio," usmál se přímo na mě.

,,Za co?"

,,Za rady, ale hlavně za urovnání vztahů."

,,Neni za co," pousmála jsem se.

,,Vyprovodim tě," nabídla se máma.

,,Dobře, tak se měj Mio a pozdravuj uhm.."

,,Alexe."

,,Jo, Alexe."

,,Vyřídim, měj se," usmála jsem se, máma s tátou vstali a odešli z obýváku. Já si stoupla k oknu, takže jsem viděla přímo na tátovo auto. Povídali si, máma se něčemu zasmála, dál si povídali, najednou se táta přiblížil těsně k mámě a políbil ji. Pak se odsunul a vypadal, že se omlouvá. Zase si něco řekli, táta nastoupil do auta a odjel. Máma tam ještě chvíli stála a pak se vrátila do obýváku.

,,Mami?" Začala jsem se usmívat. ,,Co to bylo?" Uchechtla jsem se.

,,Já nevim, on políbil mě. A já asi po těch kecech tady nějak vyměkla."

,,Myslíš, že se s ní rozejde?"

,,To netušim," pousmála se. ,,Co si dáme k večeři? Už je půl sedmý."

,,Já nevim, zeptám se Alexe."

,,Je řeč o mě?" Ozvalo se ze schodů a po chvilce už vešel do obýváku Alex, stoupl si vedle mě a objal mě kolem pasu.

,,Co by jsi si dal k večeři?" Zeptala jsem se a usmála se na něj.

,,Tak to vám asi neporadím, protože taky nevím," zasmál se. ,,Co jste tu měli za debatní kroužek?"

,,Táta přišel urovnávat vztahy, tak jsme si povídali," pokrčila jsem rameny a pousmála se.

,,Aaha a ty chceš taky urovnávat s ním vztahy?"

,,Asi jo, pořád je to můj táta a já na něj nemůžu být naštvaná na vždy za všechny ty s prominutím sračky, co nadělal."

,,Páni, dospíváš mi před očima," zasmál se.

,,Hele mladíku, tohle mám říkat já," zasmála se máma. ,,Co dáme teda k tý večeři?"

,,Tak třeba špagety?" Pokrčila jsem rameny.

,,Ale jo, proč ne," souhlasila máma a mě po chvíli začal zvonit mobil. Táta.

,,Ano?" Zeptala jsem se.

,,Měla jsi pravdu."

,,S čím?" Znovu jsem se ho zeptala.

,,S tou bokovkou a ani jsem jí nemusel projít mobil. Očividně se mnou nepočítala takhle brzo a přítele měla u sebe."

,,Cože?" Udiveně jsem otevřela pusu, i když mě táta nemohl vidět. ,,Ta mrcha. A jsi v pohodě?"

,,Je to vlastně docela osvobozující. Sebral jsem si věci a šel jsem k našim."

,,Vždyť si říkal, že tam neni místo ne?"

,,Jo, nakonec jo. Můj starej pokoj je uvolněnej."

,,Co to?"

,,Tu tělocvičnu, či co, nepoužívali, tak tam zase nastěhovali moje věci, tak prozatím budu tu a pak si teda za tu hromadu peněz, jak jsi řikala, pronajmu nějakej byt."

,,Tak to je fajn, jsem ráda, že jsi odešel."

,,Jo, to já taky." Zasmál se. ,,Ještě jednou díky."

,,Neni zač," odpověděla jsem, rozloučili jsme se a hovor ukončili.

,,Co to bylo?" Zasmáli se máma s Alexem.

,,Ta mrcha ho podváděla, takže teď je u babičky s dědou," pousmála jsem se a když jsem se podívala na mámu, tvářila se, jako kdyby právě vyhrála nějakou soutěž. Mám takovej pocit, že ta pusa s tátou znovu ostartovala její city k němu a já vlastně ani nevím, jestli bych je chtěla dohromady. Pořád by tu asi byl ten strah, že jí zase podvede. Ale kdo ví, jak tohle vůbec dopadne.

Coincidence? ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat