14.

7.3K 362 2
                                    

Mia

Chvíli jsme pak seděli v objetí na posteli, dokud nás nezavolala máma na večeři. Máma objednala pizzu. Kupodivu se u trefila do Alexovo oblíbené. S černými olivami. Mě se slaninou a máma si objednala klasiku Hawai, kterou si ale dala na půl se Sophií.

Sedli jsme si opět v kuchyni a máma začala mluvit.

,,Tak co, už tak nějak víš, jak dlouho tu budeš?" Zeptala se.

,,Mami!" Sykla jsem a hodila po ní pohled, co dělá.

,,V pohodě, tvoje mamka neřekla nic neslušnýho," usmál se na mě. ,,O víkendu letím zpět domů, tak nějak přibližně." Odpověděl a znovu se zakousl do pizzy.

,,To je škoda, to tu moc dlouho nepobudeš."

,,No," odkašlal si, protože mu asi zaskočil kousek pizzy. ,,Já tu vlastně jsem už týden a tak nějak mi nedošlo, že abych nezkazil překvapení, tak jsem musel čekat až do teď."

,,Ty jsi trubka," zasmála se máma a taky pokračovala v jedení pizzy.

,,Mimochodem, dneska tu byl táta," řekla jsem s klidem.

,,Cože? Co tu chtěl?" Vykulila oči a přestala jíst. Stejně i Sophie.

,,Mami, klídek. Chtěl mi popřát k narozeninám," pokrčila jsem rameny.

,,Vždyť jsi je měla včera!" Zvýšila mírně hlas. 

,,Taky jsem mu to řekla a zkus hádat, co mi na to zase odpověděl."

,,Něco mu do toho vlezlo?"

,,Jo," zasmála jsem se.

,,Je tak strašně průsvitnej, že to snad ani neni možný," zasmála se i máma. ,,Co jsi od něj dostala?"

,,Řetízek se srdíčkem," protočila jsem oči v sloup. ,,Jako kdyby mi bylo pět."

,,Na víc se hold nezmůže no," uchechtla se. ,,Alex ho viděl?"

,,No, já šel otevřít dveře, mluvil se mnou, jakoby mě chtěl odtud vyhodit," s klidem v hlase odpověděl a napil se.

,,Já mu snad budu muset zavolat."

,,Ne mami, stačil ten včerejšek. A vůbec, co tu chtěl?"

,,Chce buď střídavou péči na Sophii, nebo jí chce mít u sebe furt," zakývala hlavou do leva a do prava na důkaz nesouhlasu. 

,,Cože? Já k tátovi nechci!" Zaprotestovala Sophie a už chtěla utéct pryč.

,,Nikam nepůjdeš Soph, my se tě nevzdáme," seskočila jsem ze židle,, šla k ní a objala ji. Je zajímavý, jak takový krátký pobyt u otce nám zlepšil vztah o 100%.

,,Dobře," usmála se a vzala si z krabice další kus pizzy. 

,,Taky jsem mu řekla, ať se jde bodnout a udělá si svoje děti s paní umělkyní."

,,Jako bych slyšel Miu," zasmál se Alex a já ho mírně praštila do ramene.

,,Hele ty!" Zasmála jsem se. 

Po jídle se jako první šla vysprchovat Sophie, přeci jen jen je nejmladší a tak šla spát nejdříve. Pak šla máma, která si šla taky ihned lehnout, protože jde zítra ráno do práce. A jako poslední? My s Alexem. Samozřejmě ve veškeré počestnosti, oba jsme se dohodli na tom, že spolu nebudeme spát jen proto, že nevíme, kdy se zase uvidíme. Až to přijde, tak to přijde. V té sprše už sice začínala panovat ta nálada, ale nakonec to skončilo jen u líbání. Nevadí mi to, jak jsem řekla, až to přijde, tak to budeme vědět oba.

A kdo vůbec ví, třeba se zase za chvíli uvidíme. Třeba já poletím za ním. Kdo ví, co bude. Já ani nevím, co bude zítra, jak mám vědět, co bude za nějakou dobu.

Po sprše jsme si zalezli do postele a koukali na filmy. No, mysleli jsme, že koukneme jen na jeden film, ale když jsme dneska byli v těch Harry Potter studiích, tak jsme si rovnou udělali filmový maraton. Do rána jsme samozřejmě všechny díly nestihli, přeci jen to má necelých dvacet hodin. Skončili jsme u Ohnivého poháru, pak už svítalo a my vstali. Udělala jsem palačinky, protože se včera přes den Alex zmínil, že má na ně chuť. 

Ráno mi i napsal Sam, jestli něco nepodnikneme, že by mi rád někoho představil. Jestli má přítele, tak mi bude všechno jasný. I když možná byl z části nervózní, protože ten prevít věděl, že tu sakra Alex je! A neřekl mi ani jedno blbý slovo. Proto byl včera asi tak nervní a nebo má prostě kluka. 

Přála bych mu ho. Po tom, jaký měl nervy, aby se mohl přiznat mámě, i když ta to vzala, tak strašně skvěle, jak ani on sám nečekal. 

Sam dorazil o dvě hodiny později. Domluvili jsme se, že zůstaneme u nás, protože stejně musíme hlídal Sophii, i když je ve svém pokoji. 

,,Tak co vy dva, jak si užíváte čas spolu?"

,,Je to neskutečný, jak kdybych snil," usmál se Alex a objal mě kolem pasu. 

,,Já se hlavně nechci loučit no," odpověděla jsem Samovi, i když vím, že se loučit musíme. Pak jsme tak nějak řešili, co budeme tenhle týden dělat a tak. A pak jsem se konečně zeptala.

,,A hele Same, co jsi mi to chtěl říct?" Koukla jsem na něj s odhodlaným výrazem.

,,No, chtěl jsem ti vlastně někoho představit, ale nakonec nemůže."

,,Tak už to vybal!" 

,,No, někoho jsem poznal. Nechodíme spolu, ale já se asi zamiloval," koukl trochu utrápeně. 

,,A on to ví?"

,,Blázníš? Já ani nevím, jestli je na kluky," povzdechl. 

,,Tak je nejvyšší čas to zjistit nemyslíš?"

,,Ne, Mio, ne! Jednou to na povrch bude muset vyplavat, ale já to z něj páčit nebudu."

,,Tak mi řekni jméno," nahodila jsem přemluvný tón, který Sam nesnáší. 

,,Connor."

,,Moment," začala jsem přemýšlet. ,,Ten Connor? Letošní maturant?" Vykulila jsem oči a Sam přikývl. Alex byl úplně potichu, vždyť taky ani nevěděl o koho jde.

,,Nějak jsme si začali psát a pak jsme šli ven a tak," pousmál se.

,,Jako kamarádi?"

,,No, jako občas mi přijde, že semnou flirtuje, ale neřikám nic, nerad bych, aby z toho nebylo jen to, že jsem si to tak myslel já."

,,Hele uvidíš no, ale na jednu stranu, Connora nikdy nikdo neviděl s holkou, všechno byly jen výmysly."

,,Já vím, ale co když.. já nevim."

Vstala jsem, sedla jsem si k Samovi a objala ho. ,,Klídek, bude to dobrý," usmála jsem se.

A/N: Heyy! Tak co říkáte? Snad vám nevadí, že teď to není hlavně texting, ale za chvíli se k tomu vrátíme. Nechci to psát jen o Alexovi a Mie, tak snad vám nevadí, když to takhle prokládám i kusy života ostatních.
Btw. Co myslíte? Dá se Sam dohromady s Connorem?

Coincidence? ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat