45.

4.1K 248 23
                                    


Sedli jsme si v obýváku na sedačku, já vytáhla notebook a rozhodla se zavolat po třech dnech domů. Chvilku mi to nikdo nezvedal, ale když už jsem se připravovala k ukončení hovoru, zvedla to máma. Mírně unavená, s viditelnými kruhy pod oči, vlasy v drdolu, ale jakmile mě uviděla ihned se smála.

,,Mio, ahoj!" Mávala do počítače jako divá, ,,ahoj Alexi!" Vyjekla a my oba mírně nadskočili.

,,Ahoj mami," usmála jsem se na ni, načež ji pozdravil i Alex.

,,Jak se máte děti?" Podívala se za sebe a úsměv v obličeji se změnil. ,,ELIOTE!" Křikla a já se zasmála. Chybí mi, nebudu si nic nalhávat. ,,Bene! Už mi zase kouše boty!" Křikla a za chvilku se na obrazovce objevil i táta.

,,Jé, ahoj Mio," usmál se a mávl na mě. ,,Alexi," kývl k němu hlavou a Alex mu odpověděl stejným kývnutím. ,,Eliote, nesmíš! Mazej na pelech, šup!" Ukázal na místo, kde má Eliot pelech a poté si oba sedli k počítači.

,,Tati, ty u nás bydlíš? Nebo jsi tam zase náhodou usnul?" Zeptala jsem se a máma ihned po tátovi hodila vražedný výraz.

,,Tys jí něco říkal? Vždyť jsme se domluvil," šeptala máma směrem k tátovi a já si odkašlala. 

,,Rodičové, slyšíme všechno," pronesla jsem a mírně se zasmála. Máma si hned dala ruku přes pusu.

,,No, nebudeme ti lhát-"

,,Bene, ne," sykla na tátu.

,,Casey, já ji odmítám lhát, je už dospělá-"

,,Bene!" Zvedla na tátu obočí.

,,No mami, já myslím, že už jsme si to oba domysleli, nemusíš dělat žádný tajnosti," zasmála jsem se a Alex sedící vedle mě si vytáhl telefon a někomu hodně rychle ťukal smsku.

,,Zlatíčko, co myslíš?" Otočila se máma konečně na mě.

,,No to, co mi chtěl říct táta," zasmála jsem se. ,,Mě to nevadí."

,,O čem mluvíš?"

,,Mami já nejsem blbá," znovu jsem se zasmála. ,,Táta mi asi očividně chtěl oznámit, že u nás bydlí."

,,Bene, tys jí něco řekl?!" Řekla přísným hlasem a znovu se natočila na tátu, který tuto situaci naprosto nechápal.

,,Mami, klid," řekla jsem a máma se podívala zase v klidu na mě. ,,Táta mi neřekl nic, ale z tvého vyvádění mi to tak nějak došlo."

Máma se podívala na mě, na tátu a zase na mě. Pak si založila obličej do a začala se smát. ,,Promiň," pronesla. ,,Oba."

,,No, tak už povídejte! Co vy dva teda?" Zeptala jsem se.

,,No nic, co by? Prostě tu teď nejsi, tak mámě pomáhám s domácností," pokrčil táta rameny a máma mírně přikývla.

,,Jasně, takže až přiletím, tak se zase vrátíš do dětského pokoje jo? Tati, no tak," zasmála jsem se.

,,Proč mi nevěříš?" Otočil se na mámu, ,,proč mi nevěří?"

,,Jak to mám vědět, není to jen moje dcera, abych věděla, co znamená každé její chování-"

,,Mami, tati halo? Vždyť se hádáte jak staří manželé, tak už mi to vyklopte."

,,Říkám ti, že není co říkat, .." Táta mi něco říkal, ale mě znervózňoval Alex rychle ťukající do telefonu. ,,Mio, posloucháš?" 

,,Co? Jo, promiň," podívala jsem se zpět do monitoru. 

,,To je jedno, jsi asi unavená, tak zavolej zas někdy jo?" Podívala se máma přímo do kamery.

Coincidence? ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat