4

1.4K 207 54
                                    

"Arghh!!!!"

Semua menjerit dan berlari keluar. Aku memandang sekeliling dan...

ada seseorang tergantung kat chandelier yang berada di tengah restoran.Jap. Ni ke pertunjukkan yang Jimin nak buat. Shiet. Baik aku keluar.

Aku melangkah keluar dari restoran dan ada seseorang menarik tanganku pergi ke tempat yang agak tersembunyi.

"Kau nak pergi mana? Best kan pertunjukkan aku"

"Otak kau lah! Orang tu tak bersalah pun. Kau nak aku tolong buat benda jahat ke sia?"

"Dia tak bersalah? ada sebab aku bunuh dia.Tolong aku or parents kau mati" kata Jimin dan memandang tepat kearah mataku.

'Kau memang nak parents kau mati kan?'

Aku dapat nampak apa yang Jimin tengah berimaginasi. Seseorang yang mati dengan usus terkeluar.

"Apa sebenarnya kau fikir ha?! Bercelaru aku fikir! Pening kau tau tak?!"

"Sebab kau tak kenal aku 100%"

"Apa ni Jimin! Stop lah. Please stop!"

Jimin smirk. "Kau tak boleh halang aku. Macam aku cakap, kau tak kenal aku 100%"

"Yelah-yelah Jimin. Aku give up. Kau nak aku tolong apa?" kataku.

+

Aku melangkah masuk ke dalam club tersebut. aku memakai pakaian yang agak menjolok mata sebab..

JIMIN YANG PAKSA AKU :')

Ye semata-mata nak cari maklumat. Haih sadis hidupku.

Aku berjalan untuk mencari seorang namja bernama Jung Hoseok

Aku berjalan pergi ke tempat menjual wain dan menanyakan soalan kepada pekerja tersebut.

"Hi. Kenal Jung Hoseok tak?"

"Kenal. Dia pelanggan tetap. Ha dia yang pakai baju kemeja warna putih and tengah duduk kat hujung tu"

"Okay thank you"

aku terus berjalan pergi ke arah Hoseok

"Hi sorang nak join boleh?" kataku kepada Hoseok. "Hye sweetie duduk sini" kata Hoseok. Aku terus duduk dan tengok matanya.

'Sexy nya'

'Try mesti best!'

'Rezeki depan mataa'

Hehh lelaki. Aku taknaklah dengan kau. Ninggal bin sila.

||||||||||||

The Sixth Sense Girl- P.J.M✔Where stories live. Discover now