15

1.2K 170 9
                                    

Aku mendekatkan pisau di jarinya dan mula menggerakkannya kehadapan dan kebelakang.

"Jimin! jebal! sakit! Jimin!!!"

Dia mula menangis. Hurm susah lah nak potong kalau macam gini. Sebab tulang keras. Kita tetak je lah.

Prak!

Satu jari terputus. Aku smirk. Kesian kau Hoseok. Alah sikit je ni.

"Jimin! sakit. Jebal jimin stop! aku lagi rela mati dari duduk kat bilik ni!"

Aku mengendahkannya dan memutuskan jarinya lagi dan lagi.

Darah memercik di sana sini.

"Jimin hik! Jebal stop! Jimin!"

+

Aku bangun dan terus masuk ke bilik Taehyung.

"nak apa? tak ketuk pintu main terjah je"

"Urm hehe, sorry"

Aku berjalan dan duduk di atas katilnya.

"Nak apa ni?"

"Besar sangat ke masalah aku nanti?"

"Urm bolehlah. Tak delah besar sangat. Tapi lepas ni, ada masalah yang besar. Betul-betul besar"

"Serious lah?!"

"Aku tak pernah main-main pasal masa depan orang"

"Urm gomawo sebab bagitau. A-aku takut, masalah macamana yang kene kat aku nanti. Aduhh"

"Tak payah takut-takut.Dont worry, kau nanti berjaya jugak. Tu lah aku boleh tau masa depan orang, tapi tak tau masalah apa or kejadian apa yang berlaku. And aku sendiri tak boleh tau masa depan aku. Sadlyfe :')"

"Bertabah lah ye"

"Aku selalu tabah. Aku tempuh je semua yang aku lalu. Dah lah hensem, baik pulak tu. Selalu tolong orang. Gila ah Kim Taehyung. Tak sangka Kim Taehyung macamtu. Bukan macam adik dia, pemalas, takguna, suka baca privacy orang. Teruk betul"

"Yah! Sesedap cekodok kau je cakap aku macamtu. Sakit pulak hati kita ni duduk kat sini. Dah ah aku blah dulu"

(Guna ayat nayoungsis jap 😂)

Aku bangun dan terus masuk kedalam bilik. Annoying tul dia ni.

+

Selama 5 hari aku sekolah, aku dekatkan diri aku dengan Chanyeol tu. Heh kacang je nak bodohkan dia. Niat dia memang nak kawan dengan aku. Heh tapi kesian ah aku bukan nak kawan dengan dia pun.

|||||||||||

The Sixth Sense Girl- P.J.M✔Where stories live. Discover now