"Aku cari kat belakang dengan Yoongi, Jungkook Lay cari belah kanan. Hoshi kau jaga kat depan. Chaeyla, Yuna, Jiyoo cari belah kiri" kataku.
"Nae" kata mereka dan terus berjalan pergi. Aku dan Yoongi mula berjalan kearah belakang.
Aku mula membuka setiap pintu. Tapi hampa, takde pun.
+
Bij betullah diorang ni. Pengecut betull. Haih.
"Kau pernah makan jarum tak?" tanya Seul.
Aku mengangguk. Muka Seul agak terkejut. Apa bodoh dia ni gila nak makan jarum? Orang nak mati cepat je makan jarum.
"Kau biar betul" tanya Daniella.
Aku mengangguk. Dasar pabo.
"Kau takyah tipula" kata Sarang. Aku menggeleng.
"Kalau ya, kau nak rasa lagi? mesti nak kan? Ha nah makan jarum ni" kata Stella.
Daniella membuka sellotape dimulutku. Stella mula mendekatkan mangkuk yang berisi jarum kearahku.
"YAH! SOMEONE TOLONG AKU!!!!" Aku menjerit sekuat hatiku.
"Kau ni kan memang tak reti diam eh?!" kata Sarang.
Pak!!!
Pintu terbuka. Terpampang muka Yuna, Jiyoo dan sorang yeoja yang unfamiliar.
"Korang sapa?" tanya Sarang.
"Kau rasa? Lepaskan lah Jungmin tu buat apa kau simpan dia lelama?" kata Yuna.
Mereka melangkah kehadapan. Jiyoo dan Chaeyla mengangguk. Mereka menumbuk perut Seul dan Daniella.
"Yah!" Rishel dan Sarang mula membantu. Yuna dengan cepat berlari kearahku dan membuka ikatan ditangan dan kaki ku.
"Yah! kau jangan lepaskan dia!" Sarang berlari mendapatkan Yuna yang sedang meleraikan ikatan di tanganku.
Sarang mengangkat pisau dan mula menghunuskan pisau kerah Yuna. Nasib baik Yuna sempat mengelak.
Tali ditanganku sudah longgar. Aku cepat-cepat membukanya dan meleraikan ikatan di kakiku.
Aku berlari kearah Stella yang sedang memukul yeoja yang aku tak kenal. Aku menarik Stella dan melempang mukanya.
Dia menolakku sehingga aku jatuh terduduk di dinding. Dia datang kearahku dan mula mengangkatku untuk bangun. Dia menumbuk mukaku dengan kuat.
Ada darah keluar dari mulutku. Jahanam kau. Aku menyepaknya berkali-kali. Dia jatuh terduduk. Aku dengan cepat memijak perutnya. Aku dah cakap, bila aku terlepas aku pijak sorang-sorang.
Dia mengeluarkan pistol yang berada di poketnya dan diacukan kearahku. Dia tersenyum sinis.
||||||||||||
YOU ARE READING
The Sixth Sense Girl- P.J.M✔
Mystery / Thriller"Teruskan baca fikiran aku kalau berani" - Bukan apa. Takut aku pulak yang jadi macam dia nanti. Or aku memang dah jadi macam dia? --------------------------------- Start: 1 October 2016 End : 31 October 2016