"Jom?"
Lol. Dia ni memang byun 24 hours ke? Aku memikirkan cara untuk mencari maklumat yang diarahkan oleh Jimin.
"But can I ask you a question?"
"What is it?"
"Kenal Jimin? Park Jimin?"
'Park Jimin.Adik angkat aku. Kenal sangat. Tak sangka minah ni kenal Jimin pabo tu'
"Kenal wae?"
"Ada ambil hak dia tak?"
'Hak? Asal minah ni tanya soalan macam ni? Hak? hak apa?'
"Hak? hak apa?"
"Macam harta ke apa ke?"
'Harta? ada sangat. Lol aku lah yang ambil 70% daripada harta family dia. But wae minah ni tanya soalan camni? Haha. Mesti Jimin pabo tu yang suruh. Minah ni pun pabo memang tak ah aku nak bagitau'
"Mana ada"
"Ouh okay then"
Aku bangun untuk keluar dari club ni. Urgh bau arak kuat sangat, but Hoseok tarik baju aku.
"Jom? Lupa ke?" katanya dan bangun.
"Sorry urgent pulak annyeong" kataku dan terus berlari keluar.
Aku terus menaiki kereta Jimin yang terletak berdekatan dengan club tersebut.
"How?"
"Dia yang ambil 70% harta family kau"
"Aku dah agak. Pabo Hoseok kau tunggu"
aku memandang mata Jimin.
'Cabut kuku'
'toreh tangan'
'putuskan tangan'
Aku cepat-cepat pandang kehadapan. Jimin mula membawa kereta.Aku tak faham apa yang Jimin fikirkan ke dia fikir cara nak bunuh Hoseok? Tak boleh kejam lagi ke?
"Teruskan baca fikiran aku. Kalau berani"
aku hanya diam. Tapi sebenarnya kenapa banyak sangat yang dia fikir and benda yang kejam dan menyeksakan? Aku sendiri pening bila baca fikiran dia.
Dia ni mental ke? or ada masalah otak? ke trauma? Hurm ke ada masalah peribadi? Btw dia duduk dengan siapa sekarang ni?
"Jimin, sekarang kau duduk dengan siapa?"
"sorang"
"Bil? macamana kau bayar even kau sendiri tak kerja?"
"aku guna 30% harta family aku"
"parents??"
"aku bunuh diorang"
Aku terkedu. Dia bunuh parents sendiri?! sapa yang sanggup bunuh omma appa dia kat sini? Oh gosh Jimin how could you killed your own parents.
|||||||||||||
YOU ARE READING
The Sixth Sense Girl- P.J.M✔
Mystery / Thriller"Teruskan baca fikiran aku kalau berani" - Bukan apa. Takut aku pulak yang jadi macam dia nanti. Or aku memang dah jadi macam dia? --------------------------------- Start: 1 October 2016 End : 31 October 2016