18

1.1K 156 32
                                    

Aku duduk di atas katil dan menyandar di kepala katil. Kedua kaki ku aku peluk dan mukaku aku membenamkannya.

Damn! Aku dah bunuh orang! Great Jungmin! Kenapa kau tak tolak je tadi? Bagus Jungmin Bagus!

"Tak-tak aku dah bunuh orang! Apa aku nak buat. Ottokhae! Kalau polis tangkap aku macamana? Aku.. aku bunuh orang. What can I do now?!"

Krek!

Pintu terbukak. Jimin melangkah masuk kedalam.

"Kau okay?"

"Jimin, aku takut. Argh! aku pembunuh apa aku nak buat sekarang?! Jimin aku takut!"

Aku terus memeluk Jimin. Aku betul-betul takut sekarang ni.

"Yah! shuuu jangan takut aku ada. Selagi aku ada, aku jaga kau macam aku jaga diri aku"

Jimin membalas pelukanku dan menggosok belakangku. Aku selesa dengan dia.

"Macamana kalau polis dapat tau?"

"Dont worry, semua bukti senang je nak hilangkan"

"A-aku takut"

"Dah dah, kau mandi dulu, lepastu rest okay?"

"N-nae"

Aku bangun dan berjalan ke bilik air. Badanku menggeletar sebab aku telah membunuh Hoseok.

Aku tak mampu nak jalan dengan betul dan

Pak!

"Jungmin!!!"

+

Aku membuka mataku. Argh peningnya kepala. Aku masih lagi di rumah Jimin.

"Kau dah bangun?"

"Dah"

"Rest dulu ea?"

"Ne"

Aku memandang diriku. Sudah dilitupi oleh selimut. Bajuku sudah ditukar.

Wait. What?!

"Jimin sapa tukarkan baju aku?!!"

"Kalau aku cakap aku yang tukar?"

Huh?! Aku memandang tepat kematanya.

Aku nampak yang dia sedang menukar pakaianku.

Oh gosh Jimin!

"Yah! Lain kali kau tukar baju aku, aku sula kau"

Aku terus menyepak dia.

"Yah! sakit lah! sula ah kalau berani"

"Halamak gedik ah kau. Pukul sikit macamtu dah sakit. Sebelum ni kau kene bola kat kepala tak sakit pulak"

"Salah ke nak manja dengan kau?"

Aku terdiam. Sudah apahal dia ni tetiba. Orang sakit mental memang betul-betul seram.

"Jawablah, tak boleh ke nak manja dengan kau?"

"E-erm boleh-boleh"

Aish. Malunyaaa kenapa dia tukar baju aku. Alah apa nii. Alah malulah. Aku mengambil bantal dan menutup mukaku.

|||||||||||

Chap ni mengarut pulak 😂😂😂😂😂 Haha sorry lahh otak tgh swing 😂😂😂

Btw im officially 14

The Sixth Sense Girl- P.J.M✔Where stories live. Discover now