46

982 127 12
                                    

Aku tergamam. Aku memandang cermin yang berada di dinding. Stella menekan picu pistol. Aku dengan cepat mengambil cermin tersebut dan menghempaskannya ke arah Stella.

Prang!!!!

Pistol di tangan Stella terlepas. Aku cepat-cepat mengambilnya dan mengacukan ke kaki Stella dan menembaknya.

Bang!

Kaki Stella berdarah. Aku lari dan menolong Yuna. Aku menumbuk muka Sarang dan menghempaskan kepalanya di lutuku.

"Argh!" aku mengangkat mukanya.

"NI BALASAN KAU SEBAB LEMPANG AKU 3 KALI"

aku lempang mukanya 3 kali dengan kuat.

"Ni extra 1 sebab aku benci kau!" kataku dan melempang mukanya dengan kuat.

"Ni pun extra sebab kau buat tangan aku berdarah!" kata Yuna dan menumbuk muka Sarang dengan kuat.

Ada darah keluar dan pipinya mulai merah. Dia rebah. Aku menembak kearah kakinya supaya dia tak boleh bangun

Aku berlari pula kearah Jiyoo dan Yuna kearah yeoja yang aku tak kenal. Aku dan Jiyoo menumbuk muka Daniella. Mukanya semakin merah dan lebam.

Dia mencekik leherku. Urgh. Jiyoo dengan cepat menarik Daniella supaya melepaskan pegangan dia. Aku memegang tangannya dan memusingkan tangannya.

"Dua orang kaki kene tembak yang lagi sorang ni..."

"Jungmin kau nak buat apa?!"

Prak!

Tangannya aku patahkan.

"Arghhh!!" Jerit Daniella. Aku menyepaknya dan memijaknya sehingaa dia tidak sedarkan diri.

Aku dan Jiyoo pergi kearah Yuna.

"Mana adil! 1 lawan 4!" kata Seul. "Heh tadi pun tak adil aku sorang-sorang!" kataku. "Jangan pukul aku please hikss" kata Seul. Aik dah nangis. Biar betul budak ni.

Aku memandang tepat matanya.

'harap korang termakan dengan lakonan aku ni'

Heh pergi mampus!

Aku menyepak mukanya. Darah tersembur keluar dari mulut Seul.

"Aku tak bodoh ya Seul. Nak berlakon pun agak-agak ah" kataku.

Dia bangun dan mendekatiku. Yuna dan Jiyoo memegang tangan Seul.

Aku memandang kerusi yang aku diikat tadi dan memandang Seul. Ikat jelah dia.

"Ikat dia kat kerusi ni" kataku. Yuna, Jiyoo dan yeoja tu mula mengikat Seul diatas kerusi.

"Btw kau sapa? aku tak pernah nampak" kataku.

"Chaeyla, Jeon Chaeyla"

"Ah nae"

||||||||||||

The Sixth Sense Girl- P.J.M✔Where stories live. Discover now