Aku membuka mataku. Jimin masih lagi disebelahku dan dia masih lagi memelukku. Aigoo.
Aku menolak dia sikit dan bangun untuk mandi.
Setelah siap, aku pergi mengejut Jimin.
"Wey bangun"
"Aku nak tidur jangan kacau. Aku penat. Pandai ah aku bangun nanti" kata Jimin
"Yelah-yelah" aku terus turun kebawah dan menonton tv
"Tak delah besar sangat. Tapi lepas ni, ada masalah yang besar. Betul-betul besar"
Masalah? masalah ni ke? Keturunan Jimin cari aku? Mesti teruk jadinya nanti. Haduh apa aku nak buat?
'Caught in a lie, sun gyeol haettdeon nal chajajwo'
Yunji is calling you..
Aku menekan icon yang berwarna hijau.
'Jungmin ah. kejap lagi kitorang nak pergi rumah Jimin nak tengok korang berdua. Mesej aku bagi alamat tau. And kitorang satu group ambil keputusan untuk balik. bukan apa, semalam masa tidur, ramai kata yang dia rasa macam kene perhati. Even aku pun rasa. Jumpa nanti!'
'Take care! Bye!'
Aku terus menutup phoneku. Aku rasa tu lah keturunan Jimin yang tengok manusia-manusia yang tolong dia semalam. Kitorang semua dalam bahaya. Ottokhaee!
+
Aku menunggu kedatangan manusia-manusia yang nak datang. Ahh lupa bagitau Jimin.
Aku jalan menaiki tangga dan masuk kedalam bilik Jimin.
"Oh my god Yah!!!" kataku.
Aku terus berlari keluar. aku blushing. Oh my eyes. Apa ni. Urgh rasa cam nak curse pun ada jugak.
Aku berdiri di hadapan pintu bilik Jimin. Aku menunggu dia membuka pintu. aku takut nak bukak. Dia pun satu! tak kunci pintu apahal! ishh.
Pak!
Pintu terbukak. Jimin smirk.
"Nak apa masuk tadi"
Mukaku masih lagi blushing. Tiba-tiba tak boleh nak cakap. Aduh.
"Blushing. Haha . cepat ah nak apa tadi"
Mukaku aku pandang kebawah. Argh aku teringat abs dia ㅠ.ㅠ
"Erm nanti b-budak yang t-tolong kau semalam nak datang rumah ni" kataku sedikit gagap.
"Ouh yeke? Bagus lah aku boleh bagi diorang upah sebab tolong aku"
Upah? upah aku mana? Ee geram pulak aku.
"Upah aku?" tanyaku.
Kami memandang satu sama lain.
"Upah kau? Ha jap aku bagi" kata Jimin dan kiss lips aku. Oh holy fck. Aku tergamam. Sekali lagi.
Aku meleraikan kiss tersebut. "Yah! kau buat apa ni" kataku blushing.
"Tu upah kau. Nak lebih boleh je"
"Yah!" aku terus menyepak kakinya.
"Auch, sakit lah. Aigoo this kid"
Aku terus berlari sehingga keruang tamu. Aku pelik Jimin ni macamana orangnya? Sekajap okay sekejap tak. Hurm
|||||||||||
YOU ARE READING
The Sixth Sense Girl- P.J.M✔
Mystery / Thriller"Teruskan baca fikiran aku kalau berani" - Bukan apa. Takut aku pulak yang jadi macam dia nanti. Or aku memang dah jadi macam dia? --------------------------------- Start: 1 October 2016 End : 31 October 2016