36

1K 145 31
                                    

"Sakit! Aku tak nampak apa-apa!  bunuh jelah aku terus! Aku dah buta sekarang ni! aku rela mati je sekarang ni!"

"Bunuh? Boleh jugak dah nak malam dah ni. Takut omma aku marah. Opss lupa pulak mesti omma kau tengah cari kau sekarang ni.Tapi sayang, kau dah nak mampus"

"aku tak sanggup nak tanggung ni lagi"

"yelah-yelah aku bunuh kau! Aku pun malas nak kurung kau lelama kat sini! Menyusahkan hidup aku je! Sapa suruh tak fikir sebelum buat tindakan. Kata-kata terakhir?"

"Mianhae Jungmin. And aku benci kau!"

"Lol. Aku benci kau jugak. Bye! Semoga aman! tapi aku tau kau tak aman. Bye! for the last time!"

Aku terus menusukkan pisau di perut dan dadanya berulang kali. Darah memercik disana sini. Tak salahkam bunuh orang kali ketiga?

satu hal. Mana aku nak buang dia ni?

pak pak pak

Aku terdengar bunyi orang menepuk tangan dari belakang. Aku pusingkan badanku. Aku nampak susuk tubuh seorang lelaki. sapa tu?

"Dah pandai kau ya? Takpe aku suka apa kau buat" kata seseorang. Suara ni. Takkanlah?

Dia berjalan semakin hampir denganku. Holy shit. Aku agak terkejut. Dammit.

Jimin datang dengan muka smirknya. Nak heart attack aku dibuatnya. Nasib aku takde sakit jantung.

"J-Jimin?"

"Ya. Aku Jimin wae? terkejut?"

"So kau dah nampak dari tadi?"

"Yess. Sejak kau bagi dia ubat tidur. Tak sangka kau licik jugak"

"Well aku belajar dari kau. Entah aku rasa tak takut nak bunuh dia, sebab dia layak kene bunuh"

"Heh bunuh dia sebab aku kan?" Jimin smirk.

Aku tergamam. Asal aku boleh lupa pasal ni. Aigoo. Mukaku serta-merta merah. Aku memandang kebawah.

"Jawab lah ye kan?"

"Kalau aku cakap ya?"

Dia datang dekat dengan aku dan terus memelukku. Ehh asal ni?

"Kau kenapa?"

"Kau lah orang yang aku suka tu"

Ouh my heartuee . Pipiku semakin merah. Ah malu. Jimin mengangkat mukaku.

Dia kiss lips aku.  Dah 3 kali apa ni. Aku meleraikannya.

"Tolong aku buang dia ni and hilangkan semua bukti"

"Nae"

Kami terus menguruskan mayat tersebut dan menghilangkan bukti-bukti.

Ouh Jungmin kau sedar tak apa kau buat? Lantak ah. Bagus lah perempuan tu dh pupus.

|||||||||||

The Sixth Sense Girl- P.J.M✔Where stories live. Discover now