17

1.1K 149 34
                                    

"Hi Hoseok hyung! Hoseok hyung okay? Ala jangan lah nangis, bukannya sakit pun. Cengeng lah Hoseok hyung ni"

Sudah. Jimin punya mental dia dah keluar.

"Pilih. Nak pistol ke, pisau ke, gergaji rantai untuk Jimin bunuh Hoseok nanti"

"Tak kesah lah Jimin. Guna semua pun takpe. Aku dah tak kesah. Sorry sebab buat kau merana dulu. Sorry for everything"

Jimin smirk.

"Baru sekarang kau nak mintak maaf? BARU SEKARANG?! BILA NAK MAMPUS BARU NAK MINTAK MAAF BAGAI. SEBELUM NI TAKDE PULAK!"

Hoseok hanya mendiamkan diri.

"Asal kau diam?! Huh. Okay kau nak semua ni kan? Okay kita start ya"

Jimin mula memegang gergaji rantai. Dia menekan butang on dan mesin itu hidup.

Srengg!!

"Disebabkan kaki kau dua-dua dah takde, aku nak potong dua-dua tangan kau pulak"

Srenggg!!!

Jimin mula memotong tangan Hoseok. Darah memercik di sana sini. Huh habis baju aku.

"Jimin! Bunuh je lah terus! tak payah seksa aku!"

"Haha even kau dah nak mampus, seksa lah dulu aduh tu pun nak bagitau ke?"

Aku hanya mempu tengok. Tak nak aku join bunuh Hoseok ni. Naya aku.

Jimin mula mengambil pistol.

"Jungmin, amek pisau tu. Aku nak kau cucuk perut dia and then aku shoot kepala dia arraseo?"

Ah sudah! Aku baru kata tak nak buat, dah kene pulak haduh haduh.

"E-erm ya"

Aku memgambil pisau dan berjalan mendekati Hoseok. Tanganku menggigil-gigil. Omo aku nak bunuh orang ni.

"B-buat je uhuk-uhuk. cucuk je, aku dah tak sanggup"

"E-erm o-okay. S-sorry Hoseok. Jin-jinjja mianhae"

"Cakap dengan Yeorin, aku sayang dia"

Aku memejamkan mataku dan mencucuk perut Hoseok. Darah terpercik disana sini.

"Jungmin tepi!"

Aku cepat-cepat berundur dan

Bang!

Jimin melepaskan satu tembakan. Holy shiet. Tanganku masih memegang pisau yang penuh dengan darah. Tanganku menggigil-gigil.

"Hah a-aku dah bunuh orang ke? Jimin! aku dah bunuh orang ke?! Jimin!! aku pembunuh!!"

Aku memandang Hoseok sekejap. Tembakan tepat-tepat mengena di kepala. Muka ku cemas.

"No. Kau tak bunuh dia, aku yang bunuh dia"

"T-tak, Ak-aku bunuh dia! Argh! Aku pembunuh!"

Aku terus berlari masuk ke bilik yang pernah aku tidur dulu. Aku.. Aku pembunuh!

|||||||||||

The Sixth Sense Girl- P.J.M✔Where stories live. Discover now