6

1.3K 201 16
                                    

"W-wae?"

"Hoseok semua sebab Hoseok!"

"Kenapa dengan Hoseok?"

"Sebelum aku lahir, parents aku ambil Hoseok jadi anak angkat. Lepas aku lahir, diorang lebihkan Hoseok dari anak kandung sendiri. Aku rasa baik aku takyah hidup kalau diorang still lebihkan Hoseok"

Aku diam. Aku tak nak baca fikiran dia. Mesti macam-macam ada dalam kepala dia sekarang ni.

"Even rahsia keluarga, harta, semua dia tau. Haha aku happy wey, Happy. Haha. Kenapa aku wujud kat dunia ni?HAHAHA HOSEOK TUNGGU KAU AKU SEKSA KAU CUKUP-CUKUP"

Ahh thats why dia ambil 70% harta Jimin. Jimin membawa kereta dengan lebih laju. Oh no dia ni kenapa?!

"Jimin slow sikit lah! Nak mati ke?!"

"KAU DIAM SIAL! KALAU AKU MATI PUN BAGUS JUGAK"

"Park Jimin! tolonglah slow sikit!"

"JANGAN PANGGIL AKU PARK JIMIN. JUST JIMIN. AKU BENCI PARK TU!"

"Jimin jebal. Slow sikit!"

"KAU BISING LAGI, AKU TAK TERAGAK-AGAK NAK BUNUH KAU"

Aku terdiam.Aku menyandarkan badanku. Haih. Wae dia ni berubah tiba-tiba. Aku memejamkan mataku. Cuba untuk menenangkan diri.

Sisi gelap Jimin dah keluar. Macamana aku nak buat?

Sreet!

Break mengejut. Nasib aku pakai tali pinggang keledar. Aku membuka mata. Dah sampai rumah.... Rumah siapa ni?!

"Rumah siapa kita pergi ni?"

"Aku"

Wae dia tak hantar aku (ಥ_ಥ)? Babeng punya Jimin.

"J-Jimin, wae tak hantar aku?"

"Tidur rumah aku, esok bukan sekolah pun. And esok tolong aku"

Jimin terus melangkah masuk kedalam rumahnya. Aish dia ni. Tolonglah apa lah. Malas aku.

Aku berjalan masuk kedalam rumah dia. Wahh bersihnyaa. Lagi bersih dari bilik aku. Macamana dia kemas. Dah lah rumah besar, Duduk sensorang, tak takut ke?

"Bilik kau, tingkat 2 belah kanan, bilik yang hujung. Sebelah bilik tu bilik aku"

"Arraseo"

Aku terus berjalan masuk kedalam bilik yang dikatakan oleh Jimin tadi.

Gila ah besarnya, cantik gila. 30% harta dia mesti banyak gila ni. Uish gila ah Jimin. Orang kaya sia. Untungg.

|||||||||||||

The Sixth Sense Girl- P.J.M✔Where stories live. Discover now