10

1.3K 183 56
                                    

"Ni je aku nak buat kat kau, esok benda lain pulak aku nak buat."

Jimin menarik tanganku keluar dari bilik tersebut. Dia mengunci pintu dari luar.

Aku tak nak baca fikiran dia. Buat aku pening je.

"Kau nak balik, balik je lah"

"Ha okay annyeong"

"..."

Aku terus keluar dan.... takkan nak balik jalan kaki (ಥ_ಥ).

"J-jimin"

"Apa?"

"Hantar aku balik. Hehehe"

"K"

Aku dan dia terus masuk kedalam kereta. Jimin mula start enjin dan membawanya.

"Jimin"

"Apa?"

"Macamana kau tau rumah aku?"

"Bukan alamat rumah kau je aku tau"

"Habistu?"

"Kim Jungmin, 17 tahun, 11 september, Asal Daegu, Ada oppa nama Kim Taehyung yang belajar di Jepun, omma kau kerja officer dan appa kau seorang salesman yang berjaya"

"Macamana kau tau? Kau stalker ke?!"

"kalau aku cakap ya?"

Aku hanya mendiamkan diri. Seriously Jimin. Bahaya betul dia ni. Semua pasal aku dia tau. Haih

+

Aku baring mengahadap siling. Jimin ni takde lah seram sangat kalau kawan dengan dia. Kalau dia dendam tu yang bahaya. Aku kene hantar dia pergi hospital.

Park Jimin

Ada apa-apa lagi yang aku kena tolong ke?

Ada. Banyak.

Pasal surat tu bila nak tuntut?

Esok pukul 8 aku ambil kau, lepastu kau jaga Hoseok. Pasal surat biar aku buat.

Arraseo

Goodnight

Goodnight

Aww crush kata Goodnight. Ehh Mohon abaikan. Urm bosan lah. apa kata aku tukar nama contact Jimin.

Jiminiee

Chimchim

Chimin

Jimin

Mana satu ah? Hurm pilih yang cute sikit lah. Aku pilih Chimchim. Cutenya nama tuuuu.

Chimchim💕💓

Kita tambah love sikit. Kalau orang check phone contact aku, diorang tak fikir yang Jimin ni namjachingu aku ke? Lantak lahh orang nak cakap apa, bukan aku kesah.

Pak!

Lampu bilikku tertutup. Aku nampak samar-samar seorang lelaki. Sapa pulak yang main lampu ni. Aku dapat rasa ada seseorang mendekatiku.

"Wuargh"

"Arghhh!!!"

|||||||||||||

The Sixth Sense Girl- P.J.M✔Where stories live. Discover now