11

1.3K 184 38
                                    

"KIM TAEHYUNG!!"

"Hehehe"

"Yah! bukak lah lampu. Ni tak, pakai topeng anonymous tu pastu terkejutkan orang. Nasib aku takde sakit jantung"

"Yelah yelah"

Pak!

Lampu terbukak semula. Nasib oppa, kalau tak mampus aku kerjakan dia ni.

"Bila balik?"

"Baru je"

"Ouh. Dah ah blah sana. Orang nak tidur. Sebuk je"

"Tadi aku nampak kau main phone. Mesej namjachingu ke?"

"Ehh sebuk. Blah ah kau"

'Eleh dah ada namjachingu bagitau je lah'

'Tak sangka adik aku dah maju'

'Aku bila lagi? Takde orang nak huhu'

"Hahaha takde orang nak. Hahaha tak laku. Kesian betul orang macam kau "

"Takgunaa, jangan baca fikiran aku lah sia"

Taehyung membaling bantal tepat kemukaku.

"Yah! Sorry lah. Benda ni dah jadi natural kat diri aku. Nak aku baca lagi? Kalau tak nak blah sana"

'Kim Jungmin, Sila meninggal'

"Kim Taehyung, Ninggal bin sila"

"Baik aku blah dari layan manusia yang suka baca privacy orang"

"Yah! Tak hingin lah aku nak baca! Pergi main dengan alien kau lah sana"

"Nak pergi ah ni. Huh. Tapi maybe lepasni kau ada masalah yang sangat besar. Bye"

Akhirnya, Taehyung dah keluar.  Annoying betul. Haih mesti dia duduk rumah ni 2 minggu lagi. Urghh, boleh gila aku. Dengan dia lagi, dengan Jimin lagi.

Jap jap

"Maybe lepasni kau ada masalah yang sangat besar"

Oh no. Masalah apa pulak lepasni. Haih kekurangan aku, tak boleh baca sixth sense oppa aku. Yayaya, oppa aku boleh baca apa yang akan terjadi masa depan. Mampus.

+

"Jaga Hoseok, jangan bagi dia terlepas. Tunggu sampai aku balik" kata Jimin dan terus keluar dari rumah.

Aku memasuki bilik di mana Hoseok berada. Eww bau darah.

"J-Jungmin tolong aku jebal"

"Mian, tak boleh"

Aku tengok dia duduk diatas kerusi dengan kesan torehan sana sini. Jimin belum seksa dia lagi harini. Nasib kau lah Hoseok.

"J-jungmin j-jebal"

"Sorry"

"K-kau dengan J-jimin s-sama je"

"Tak. Aku dengan dia berbeza"

"Kau dengan Jimin, manusia yang paling kejam aku pernah jumpa"

"Kau lagi kejam. Ambil 70% harta Jimin tanpa kebenaran dia. Mentang-mentang parents dia sayang kau lebih"

"Sapa suruh parents dia sayang aku lebih"

"Menjawab je kau eh? Tunggu je sampai Jimin datang, dia kerjakan kau nanti. Percayalah, kau akan rasa lagi sakit lepasni"

||||||||||||

The Sixth Sense Girl- P.J.M✔Where stories live. Discover now