48

972 130 15
                                    

Kaki ku berdarah. Ya tembakan itu mengena kakiku. Aku hanya mampu duduk. Yelah nak buat apa?

"Auch sakitt" kataku

Bang! Bang! Bang!

Kesemua orang suruhan park berjaya ditumpaskan.

"Peluru dalam kaki kau ni tak boleh nak keluarkan, nnti darah kau banyak keluar" kata Jimin.

Aku hanya mengangguk.

"Bandage dengan kapas, ada bawak?" tanya Jimin. Hoshi menganggum dan bagi Jimin segulung bandage dan kapas.

"Nah"

Jimin mengambilnya. Kaki ku ditegakkan.

"Tahan sikit"

Dia mengambil kapas dan meletakkan di sekeliling kakiku. Kemudian, dia mengambil bandage dan menggulungkan bandage di kakiku.

Auch. Rasa jugak sakit tu.

"Done,Jungmin piggyback aku" kata Jimin.

"Angkat lah aku, macam aku boleh bangun"

"Yoongi angkat dia ni" kata Jimin

Yoongi mula mengangkatku.

"Beratnya kau ni. Kau makan apa?" tanya Yoongi.

"Appa kau lah! menipu kerja" kataku dan menaiki di belakang Jimin. Nak tak nak terpaksa la naik belakang dia ni.

Kami semua berjalan dan mencari jalan untuk keluar. Mana sia jalan keluar. Nak suh kitorang mati dalam ni ke?

"Wey ada tengkorak kat situ!" kata Yuna. Kami semua memandang kearah yang ditunjukkan oleh Yuna. Ya memang ada.

Seram sejuk pulak aku dibuatnya. Kami berjalan lagi dan ya. Ada banyak rangka manusia yang telah mati.

Ni tempat apa sebenarnya?!

"Kat mana ni? Macamana nak keluarrr?" kata Jungkook.

"Aku rasa jalan keluar kat sini" kata Jimin.

Ehh kenapa kat sini pulak? Punyalah banyak tempat kat sini jugak??

"Asal kat sini?" tanya Hoshi.

"Orang biasa bila nampak benda-benda macam ni, diorang akan pergi tempat lain dan terus jalan kedepan. Maybe pintu tu ada kat sini. Aku tak rasa ni rangka manusia. Bila diorang buat pintu kat sini, diorang akan letak benda yang mengerikan macam tulang ni, darah, daging supaya manusia akan pergi dari sini dan terperangkap dalam ni forever" kata Jimin.

"Kenapa kau tak rasa ni rangka manusia?"

"Ni plastik" kata Jimin.

|||||||||||||

The Sixth Sense Girl- P.J.M✔Where stories live. Discover now