12

1.3K 183 28
                                    

Pak!

Pintu terbuka. Jimin masuk kedalam bilik.

"Good morning Hoseok. Okay? Sakit tak?"

"Pergi mampus kau Jimin"

"Mampus? Aku rasa, kau yang dah nak mampus sekarang ni. boleh kita start sekarang? Boleh eh?"

"Kau nak buat apa Jimin?! Jimin jebal jangan!"

Jimin mula mendekati Hoseok.

"Jungmin, ambil kan pisau lipat tu"

"Okay, nah"

"Thank you sweetie"

God dia panggil aku sweetie. Senyumanku melebar. Nasib dia menghadap Hoseok sekarang ni.

"Kita mula ya Hoseok?"

"Jebal jangan Jimin! Jangan!"

"Tak sakit pun lah. Jangan takut ya?"

Sisi gelap Jimin dah keluar. Jimin mula memegang tangan Hoseok. Dia nak potong nadi ke?

Jimin pegang jari Hoseok dan mendekatkan pisau lipat itu ke kuku Hoseok. Dia mencungkil kuku Hoseok sampai tercabut.

"Arghh! Jimin jebal stop, Jimin sakit. Park Jimin! Jeball"

Hoseok mula menangis. Aku menelan air liur. Jujur, aku sendiri seram bila tengok.

Dia mula mencungkil kuku yang lain. Darah memercik sedikit. Goshh.

"Jimin. Lepaskan aku, tolong Jimin, aku bagi semua hak kau. Jimin tolonglah"

"No. AKU NAK KAU RASA APA AKU RASA DULU. SAKIT WEY, KAU TAK TAU SAKIT TU"

Aku tak tahan nak tengok semua ni.

"Jimin aku balik dulu"

"Okay"

Aku terus keluar dan call alien sesat tu.

"Yow Kim Taehyung. Ambil adik kamu yang cantik ni kat Perumahan Lily villae"

"Cantik lah sangat. Lily villae? Tu bukan tempat orang kaya ke?"

"Ha ye. Cepat lah. Jalan 3/5 no rumah 23"

"Yelah budak, sabar sikit. Aigoo"

Dia terus memutuskan talian. Aku berdiri menunggu kedatangan manusia itu.

Aku menghadap pintu rumah Jimin.

"Arghh Jimin jebal jangan Jimin!!"

Uish mesti kuat dia meraung. Kalau boleh dah lama aku lepaskan dia, masalahnya Jimin tulah. Tak pasal dia pulak yang seksa aku. Nazak aku dibuatnya.

Pin! pin!

Aku berjalan keluar dan masuk kedalam kereta. Taehyung mula membawa kereta.

"Rumah sapa ni? Namjachingu ea?"

"Yah! mana ada. Kawan lah"

"Yelah tu budak. Kau ingat aku percaya? Rumah Jimin kan ni? Contact siap love bagai"

"Woi! Mana tau? Stalk ea? Eeee. Jijik betul aku dengan kau ni lah"

"Jijik konon. Pakai sweater aku jugak"

"Bila aku pakai?"

"Yang kau tengah pakai tu apa budakk?"

Erk. Hurm yelah Taehyung. Kau menang. Aku selalu kalah kalau berbual macam ni :'). Aih.

||||||||||||

The Sixth Sense Girl- P.J.M✔Where stories live. Discover now