47

963 123 11
                                    

"Tadi Sarang dia cucuk kaki aku pakai Jarum. Nasib tak banyak darah. Bolehkan aku buat kau macamana dia buat aku?"

Dia hanya diam.

"Diam maksud di bolehkan? Tapi aku tak buat kau darah pun. Just rasa sakit je"

Aku mengambil mangkuk yabg berisi jarum tadi. Aku mengambil satu persatu dan menyucukkannya di kaki dan tangan seul tanpa menanggalkannya.

"S-sakit"

"Memang lah sakit. Takkan best pulak" kata Chaeyla.

Tangan dan kakinya dah siap aku cucuk dengan jarum.

"Jarum dalam ni sikit je. So aku tak boleh lah buat sampai kaki dengan tangan kau penuh dengan jarum"

"Kau takguna Jungmin!" kata Seul.

"Kau lagi takguna!" aku melempang mukanya.

Aku menolak jarum itu kedalam sehingga ia membenam.

"Hiks hiks"

Eleh. Nangis dah?

"Jungmin!!" kata seseorang.

Aku pusing kearah pintu. Jimin.

"Keluar cepat!" Jerit Jimin.

Kami semua berlari keluar.

"Macamana nak keluar?!" kataku.

"Kat sini tadi ada pintu" kata Yoongi.

"Hoshi! pintu tadi mana? kau jaga an?" panggil Jimin.

"Aku memang jaga tadi. Pintu tu tertutup sendiri. Macam ada orang yang tutup" kata Hoshi.

"Bagus! macamana nak keluar?" kata Yoongi.

"Takde pintu lain ke selain pintu tu?" tanya Yuna.

"Entah. Jom cari mana tau ada" kata Lay. Kami semua mula mencari pintu untuk keluar.

Klak!

kami dikelilingi oleh orang suruhan park. Kami berdiri membelakangi masing-masing.

Jimin menunjukkan angka 3 dijarinya. Kami semua mengangguk.

Dia menunjukkan 2 dan 1. Kami semua terus menembak. Aku tembak menggunakan pistol Stella tadi.

Bang! Bang! Bang!

Ada juga yang menembak secara rawak. Kebanyakannya yang tepat menembak hanya Jimin, Yoongi, Jungkook, Aku dan Chaeyla. Yang lain semua hampehh.

Bang!

"Headshot!" kataku. Tembakanku tepat mengena kepala salah seorang ahli suruhan Park.

Aku pandai tembak pun sebab selalu main game blackshot and amek kadet polis.

Musuh semakin sedikit. Aku menekan picu pistol.

Eh takde? Bagus habis peluru! Aku rasa happy. Happy gilaa.

Bang!

Aku jatuh terduduk. Good!

||||||||||||

The Sixth Sense Girl- P.J.M✔Where stories live. Discover now