"J-Jungmin? Aku dekat mana? Lepaskan aku!"
"Never"
"Kenapa kau buat aku macam ni? Lepaskan aku. Jebal Jungmin lepaskan aku!"
"Kau jerit lah kuat mana! Takde orang pun kat sini!. Kenapa aku buat macam ni? aku bagi ayat sentap pun lagi nak bagi nota kau tu kat Jimin. Pegi pupus ah kau!"
Aku terus menyepak perutnya. Wow Jungmin, berani kau buat macamni? First time sia aku buat macamni kat orang.
"ugh sakit. M-macamana kau tau?"
"Macamana aku tau? Lol Aku tak bodoh macam kau! Dah lah bodoh, tikam belakang pulak! Eyy kau ni memang nak mati kan?!"
Aku mengambil pisau lipat yang tersedia didalam poketku. Aku keluarkannya dan menoreh muka Yunji banyak kali. Lantak ah! aku tak kesah!
"Auch Jungmin! Sakit! jebal berhenti sakit Jungmin! Hiksss"
"Eh menangis? Sakit? Sakit lagi hati aku kau tau?! Menangis lah kuat lagi sampai kau keluar air mata darah!"
+
Wow. Ni bukan Jungmin aku kenal. Tak sangka dia boleh jadi macamni jugak. Tak sangka dia jadi macam ni sebab aku. Ya ya aku Jimin.
"Jungmin lepaskan aku! Takkan sebab Jimin je jadi macamni?!"
"Heh. Kalau aku lepaskan kau, kau still suka Jimin kau fikir aku tak tau?! pleaselah korang semua tak kenal aku betul-betul!"
Like seriously Jungmin. Tak sangka aku tak bertepuk sebelah tangan. Aku memerhatikan Jungmin. Dia mula mengambil pisau dan mendekatkan kemuka Yunji.
"Mata kau ni aku kene buang, sebab dengan mata ni, kau suka Jimin"
Dia mula mencungkil mata Yunji untuk keluar. auch. okay aku tak rasa sakit pun. Aku rasa biasa je.
"Jungmin! kau gila ke?! Hikss Jungmin mata aku!"
"Ya aku gila! Kau ronta lah macamana pun, kau tak boleh terlepas"
Satu mata sudah tercabut keluar.
"Jungmin! Hikss kau manusia kejam! Hikss Jungminn jeball!"
"Jebal apa? Buang mata kau lagi sebelah? Okay kalau macamtu"
Jungmin mula mencungkil mata yang lagi satu. Yunji meronta-ronta. Membazir tenaga je kau buat macam tu. Kau mati jugak nanti, percayalah.
|||||||||||
YOU ARE READING
The Sixth Sense Girl- P.J.M✔
Mystery / Thriller"Teruskan baca fikiran aku kalau berani" - Bukan apa. Takut aku pulak yang jadi macam dia nanti. Or aku memang dah jadi macam dia? --------------------------------- Start: 1 October 2016 End : 31 October 2016