"Guys aku nak masuk bilik ni. Nak masuk bilik aku ke? Kalau nak jom. Aku nak rest" kataku.
"Wahh mesti bilik kau cantik nak ikut" kata Yuna.
"Ha jom" kami semua terus masuk kedalam bilikku.
Aku terus baring diatas katilku. Penat.
"Balik tadi sapa hantar?" kata Jiyoo.
"Jimin" balasku sepatah.
"Jimin?" kata Yunji.
"Yaya Jimin. Park Jimin." kataku.
"Oh" balasnya. Entah kenapa aku rasa pelik dengan dia.
"Erm wey Chanyeol tu-
"Ya aku yang bunuh. Stop aku tak nak dengar apa-apa pasal ni. Benda ni boleh buat aku rasa bersalah 24 jam dan boleh buat aku stress" kataku memotong percakapan Yuna.
"Sorry" kata Yuna.
"Takpe, Btw asal korang semangat pulak sampai datang rumah aku semata-mata nak tengok aku" kataku
"Sebab kau kawan kitorang" kata Jiyoo.
Kawan? Sejak bila diorang anggap aku ni kawan diorang? Hurmm. Auch terharu aku dibuatnya.
"Erm okay"
Aku memandang sorang-sorang. Aku mula dari Jiyoo
'Haduh haduh. Nasib Jungmin tak kritikal sangat takdelah nanti Lay, Jungkook dengan Yoongi tanya memacam. Hurm esok jumpa Jungkook lepas balik sekolah. Kenapa dia nak jumpa aku? >.<'
Apakah dalam kepala Jiyoo ni. Pelik pulak aku. Aku mula membaca fikiran Yuna. Maklumlah aku bosan teringin nak baca fikiran diorang jugakk
'Aku teringinn sangat nak tau hubungan Jimin dengan Jungmin rapat semacam je. Tak boleh- tak boleh. Aku kene stalk diorang. Kene ajak Lay ni!'
Apakah? Tagunaa. Stalk aku semata-mata nak tau hubungan aku dengan Jimin. Deyy (ಥ_ಥ)
Aku mula membaca fikiran Yunji
'You're so perfect.Because of this, i really cant stop loving you. Please jangan buang yang ni. Saya merayu.
Yaya aku kene guna ayat ni'
Jap-jap asal lain sangat kepala dia dari yang lain? Sudah ni yang nak buat aku stalk dia. Pelik betul Yunji ni.
"Kitorang balik dulu, takut omma marah hehe. Annyeong! Jumpa esok!" kata Jiyoo.
"Nae annyeong!"
Mereka bertiga keluar dari bilik aku. Huhh.
"Wey kau okay tak? Ada sakit mana-mana? Asal kau pengsan tadi? Kau kenapa? Nasib Namjachingu kau bagitau kau pengsan. Takdelah penat aku tunggu kau kat luar sekolah"
Ahh sudah dia ni masuk pulakkk.
"Patutpun lah kau balik rumah terus. Bukan reti nak angkut aku balik"
"Excuse mehh. Aku sebenarnya nak bawak kau balik. Tapi Jimin berkeras nak dia hantar kau balik. Aku pun banyak kerja nak buat. Tu yang aku terus balik rumah"
"Boleh percaya ke?"
"Boleh ah. Aku bukan penipu macam kau. Kalau tak percaya baca ah fikiran aku. Jangan baca yang lain aku campak kau masuk laut kang"
Banyak cakap tul budak ni eyy. Susah ah dapat oppa macam ni.
|||||||||||
YOU ARE READING
The Sixth Sense Girl- P.J.M✔
Mystery / Thriller"Teruskan baca fikiran aku kalau berani" - Bukan apa. Takut aku pulak yang jadi macam dia nanti. Or aku memang dah jadi macam dia? --------------------------------- Start: 1 October 2016 End : 31 October 2016