20

1.1K 150 39
                                    

Aku memandang mata Jimin

'Baca fikiran dia'

Aku cepat-cepat memandang mata Chanyeol. Nampak macam cemas dia ni.

'Heh setakat bunuh orang, aku pun pernah'

'Huh relax Chanyeol, kau kene buat muka takut biar 2 orang makhluk bodoh ni tertipu dengan kau'

'Lol Jimin, sekarang dah berani eh bunuh orang bagai'

'And Jungmin, tak sangka dia macamni'

Heh senang betul aku nak perangkap korang semua. Kecuali Jimin. Kepala dia betul-betul complicated.

Pak!

Muka Jimin disepak oleh Chanyeol.Oh mesti sakit. Taguna Chanyeol kau sepak Jimin? Chanyeol terus berlari keluar.

"Oh Shit"

Jimin mengejar chanyeol. Aku nak buat apa sekarang ni??

Aku mengejar mereka dan mengikut kemana mereka pergi. Mereka berlari mengikut satu lorong. Jap-jap lorong tu kan boleh tembus kat simpang Jalan 5.

Aku berlari dan mencari jalan yang lebih singkat untuk sampai di simpang jalan 5.

Aku rasa diorang keluar kat sini. Aku menyandar di dinding dan menunggu kedatangan Chanyeol dan Jimin.

Aku memandang sekeliling. Bagus! ada kayu. Aku memegangnya.

Pak! pak! pak!

Aku terdengar ada orang berlari. Aku pasti tu Chanyeol. Aku mengangkat kayu kebelakang untuk memukulnya.

Satu..

Dua..

Tiga..

Pak!!!

Yes! tepat kene kepala Chanyeol. Chanyeol mula rebah.

"P-peningnya" katanya dan memejamkan matanya.

"Pandai kau ya"

"Well Kim Jungmin"

"Bukan Park Jungmin ke?"

"Apa??"

"Takde apa"

Jimin terus mengangkat Chanyeol dan membawanya kerumah.

+

Jimin mengikat Chanyeol diatas kerusi seperti Hoseok dulu.

"Argh aku kat mana?"

"Kat neraka"

Lol Jimin setiap kali orang tanya memang dia jawab kat neraka ke?

"Yah Jimin! lepaskan aku!"

"Never"

Aku memandang Chanyeol

'Kau tunggu Jimin. Aku akan terlepas jugak! kau Tunggu!'

Erk dia ni spesies Jimin jugak ke? Tapi kepala dia takdelah complicated macam Jimin. Hurmm.

"Aku nak tidur dulu. Kau jangan berani lepaskan diri" kata Jimin dan terus keluar.

Aku hanya mengikut Jimin. "Kau nak tidur, pergilah. Aku nak mandi dulu"

"Ha yelah perlu ke bagitau yang kau nak mandi"

"Perlu, mana tau kau nak ikut"

Erk. Aku tak salah dengar kan? Boleh bagi aku menangis tak? Sejak bila Jimin macamni woi?!

||||||||||||

The Sixth Sense Girl- P.J.M✔Where stories live. Discover now