Sedap pulak makanan ni. Mana dia beli? Kedai kat mana? Sedap betul.
"esok aku keluar pagi. Maybe malam baru balik. Jaga rumah ni. Kunci semua pintu tingkap nae?"
"Nae. Kenapa? serious semacam je"
"Aku nak jumpa harabeoji aku. Hal penting. Kau jangan keluar. Aku takut diorang apa-apakan kau"
diorang? diorang tu sapa?
"Nae" aku terus sambung makan. Aku malas nak amek tau diorang tu sapa. Setelah siap makan aku terus naik ke atas dan tidur.
+
Aku bangun. Aku memandang kerah jam. Pukul 1 petang. Woiii serious lah pukul 1? Lambatnya aku bangun.
Aku terus mandi dan turun kedapur untuk mencari makanan.
Uish. Ada makanan. Sempat ea dia sediakan ni semua dan ada note kecil
'Eat deliciously pretty. I know you're hungry'
Auch terharu aku dibuatnya. Aku terus makan makanan yang disediakan oleh Jimin.
+
Mana dia ni? Dah pukul 2 pagi tak balik. Risau pulak aku. Aku terdengar bunyi enjin kereta.
Pak!
Pintu terbuka. Jimin masuk dengan muka yang susah ditafsirkan.
"K-kau okay?"
"Tak. Urgh taguna punya orang tua menyusahkan aku!"
Jimin mula menolak barang yang ada diatas meja jatuh.
Prang!
kaca-kaca semua pecah. Dia mula membaling barang-barang yang berada di ruang tamu.
No. Aku kene hentikan. Aku berjalan perlahan-lahan kearah Jimin. Aku memeluk Jimin dari belakang.
"Lepaskan aku!"
Dia menolakku sehingga aku jatuh ke sofa. Dia mula menumbuk dinding.
Oh my, dia ni besi ke?! sampai retak dinding tu dia buat. Pecah jugak dinding tu. Aku jalan perlahan-lahan kearah dia.
Aku memusingkan badannya untuk mengahadapku. Aku terus kiss lipsnya. Aku cuba untuk bagi dia tenang.
Kemarahan Jimin semakin reda. Dia terus angkat aku dan letakkan aku di atas katil dibiliknya. Wuu first time masuk bilik dia. Kemas jugak bilik dia.
Dia mula menanggalkan pakaiannya.
Oh no dia buat apa?!
Dia mengontop aku.
"J-jimin kau nak buat apa jimin? Oh god"
"Kau yang goda aku dulu"
Aku hanya pasrah. Tak tau nak buat apa. Air mataku mula bertakung."Yah. Tak payah nangis kita enjoy je"
Kepala bana kau lah enjoy!
|||||||||||
Sorry for mature content asdfghjkl
YOU ARE READING
The Sixth Sense Girl- P.J.M✔
Mystery / Thriller"Teruskan baca fikiran aku kalau berani" - Bukan apa. Takut aku pulak yang jadi macam dia nanti. Or aku memang dah jadi macam dia? --------------------------------- Start: 1 October 2016 End : 31 October 2016