Hati tersangkut? Nahhhh impossible...
🌹Jiji Cafe' 🌹
Wonho masuk ke kafe dengan muka paling bahagia sekali, matanya melilau mencari bayangan si gadis, Ishhhkk tak sabar nak asah bakat semula jadi ni. Hanbin melihat rakannya yang sudah macam orang gila je.
Aikk mana bunga ditaman ni? Hilangkah?
"Hello, selamat datang.. Ya encik, mahu order apa ya" soal Kwang Soo yang sehabis senyum bila dua pelanggan sudah duduk di meja.
"Two americano" jawab Hanbin.
"Encik tak nak cuba dessert? Ada dessert baru hari ni, boss kami yang reka dan dia sendiri yang membuatnya" soal Kwang Soo lagi.
Wonho yang ralit bermain fonnya berhenti. "Boss buat? Nak².. Bagi satu okay" dengan terujanya dia membuat pesanan.
"Dah macam orang angau je kau ni" jeling Hanbin. Wonho tergelak namun matanya masih meliar mencari gadisnya.
Gadisnya?
"Enjoy your americano and dessert yaa" ujar Kwang Soo.
Wonho sudah tersenyum sampai ke telinga. "Yummy.. Sedap betul. Gila pandai minah ni, aku ingat pandai duduk dekat kaunter je" puji Wonho. Hanbin mengelengkan kepalanya, aku harap sangat kau sangkut dengan minah tu bisik hati Hanbin.
🍩🍰🍩🍰🍩🍰🍩🍰🍩🍰🍩🍰🍩🍰🍩
"Noona aaa.. Jebal.. Jangan la macam ni. Mungkin ada kesilapan je tu" pujuk Woo Bin melihat wajah suram noonanya. Mereka berdua baru keluar dari bahagian dapur.
Ji Hyo pada mulanya mahu duduk di kaunter, terus saja melangkah keluar. Sebelum keluar Ji Hyo sempat berpesan "Noona tak masuk kafe dah, tolong bagitau dekat Il Guk oppa sekali".
Woo Bin mengangguk, Jong Suk memandang pelik. "Waeyo Bin? Kenapa noona macam marah tu?" soal Jong Suk.
"Tu..si Jong Ki tu cari pasal, faham² je la bila Hyo noona masuk dapur" jawab Woo Bin. Jong Suk hanya mengeleng "tak pe kejap lagi aku cuci si Ki tu dengan si zirafah sekali aku cuci".
YOU ARE READING
Sweet Talker ♥ Complete ♥
RomanceSi mulut manis berjumpa si mulut puaka.. Bermulanya misi taruhan memikat, tetapi hati mula terpikat.. "Awwww.. Tak sangka ada bunga dekat sini... "Pergi mati dengan ayat² kambing kau.." .......... "Tak sangka aku betul² terkena.. Kau hebat.. Thanks...