"Because you're my love... Because you're my all"
🌹 Jiji Café 🌹
"Hai Ji Hyo.. Ni Won bagi" Hanbin sudah menghulurkan satu beg kertas kepada Ji Hyo berserta dengan satu senyuman manis lagi.
Ji Hyo teragak² untuk mengambilnya. Mana tau ada letak bom ke? Bukan boleh percaya si mamat gatal ni.
"Haishh amik la.. Bukannya gila sangat si Won tu nak letak bom.. Kamu tu kesayangan dia, mati kamu mati la dia.." Taeyang mula menyampuk. Dah lambat sangat nak amiknya, geram pulak aku ni.
Dia ni macam tau je apa aku fikir, ahli nujumkah?. Ji Hyo masih mengekalkan senyumannya, "ah nae.. Gumawo Hanbin oppa.. Tae oppa..".
"Hyo sibuk tak? Ada perkara yang oppa nak bincangkan dengan kamu ni.. Dan ini si Won tu pesan ya.. Eheeemm.. Jangan rindukan dia tau, kalau rindukan dia pandang pada barang yang dia bagi tu.. Dia sekarang ada dekat Jepun.. Business trip.." Hanbin menyampaikan pesanan.
"Hmm okay.. Jom duduk dekat sana tu.. Dan pasal dia tu biarlah.. Binbin tolong buatkan kopi dan hantar kat meja sana ya.. Bawa donut yang noona masak tadi sekali" Ji Hyo sudah menapak keluar dari kaunternya.
Mereka bertiga memilih untuk duduk dihujung kedai saja, lebih privasi. Sambil menunggu kopi, Taeyang dan Hanbin asyik berpandangan sesama sendiri.
"Kau mula la dulu, takkan sampai esok baru kau nak cakap" bisik Taeyang.
"Ehh sepet ni.. Kau la.. Kau tu yang mulakan semua ni.. Baik kau cakap sekarang.. Kalau tak aku call Won sekarang jugak" Hanbin sudah mula mengugut.
Taeyang mencebik, Ji Hyo pun mencebik sekali. Apa menda dua orang ni duk berbisik² bagai dah macam pasangan bercinta pula dah nak sweet² bagai.
Taeyang memandang Ji Hyo dengan muka kesalnya "Tae oppa harap, Hyo dengar ni..".
Ji Hyo sudah mengerlingkan matanya, "adoii Tae oppa.. Drama sebabak mana pulak ni.. Boleh tak kita ni straight to the point.. Apa yang oppa² sekalian ni nak cakap?". Perbualan mereka terhenti seketika bila Woo Bin mula sampai dengan 3 cawan kopi dan sepinggan donut.
"Tae oppa nak terangkan semuanya.. Hyo sudah tahukan pasal game tu?" Taeyang mula menyoal bila Woo Bin sudah berlalu.
Ji Hyo mengangguk lemah, tangan mula meraup lembut juntaian rambut yang jatuh.
"Memang kami bertiga ni agak 'nakal'.. Terutamanya Wonho.. Well said he's got package.. Perempuan mana yang tak tergilakan dia.. Oppa yang cabar dia untuk mulakan game ni.. Tapi percayalah yang dia memang betul² cintakan Hyo" Taeyang menyambung.
YOU ARE READING
Sweet Talker ♥ Complete ♥
RomanceSi mulut manis berjumpa si mulut puaka.. Bermulanya misi taruhan memikat, tetapi hati mula terpikat.. "Awwww.. Tak sangka ada bunga dekat sini... "Pergi mati dengan ayat² kambing kau.." .......... "Tak sangka aku betul² terkena.. Kau hebat.. Thanks...