"The sweetest thing is you..."
"Sayang tengah geramkan? Oppa korbankan sebelah lengan sasa oppa untuk sayang lepaskan geram.. Nah.. Amik la.. Oppa rela" Wonho sudah memejamkan matanya.
Ji Hyo memegang lengan wonho dan meletakkan kepalanya. Bahunya sudah turun naik. Esakkan kedengaran.
Wonho yang terpejam tadi membuka matanya disaat tangisan Ji Hyo dihamburkan. Habis lengan bajunya basah dek air mata.
"Heyy.. Kenapa menangis ni?" Wonho sudah menarik Ji Hyo ke dalam pelukannya dan pelukan kemas itu membuatkan tangisan Ji Hyo makin menjadi².
"Tsskk.. Rantai saya...ishhkkk.." Teresak² Ji Hyo menyebutnya.
"Laaa.. Pasal rantai je.. Over la sayang ni" Wonho mula mengusik.
Ji Hyo mencubit kuat dada Wonho "argghhh sayang sakit².. Okay² tak over.. Aduhh ketam sungguh sayang ni" Wonho sudah mengosok perlahan dadanya yang dicubit.
Ji Hyo mula menyambung tangisannya.
"Aikk tak habis lagi.. Dah la.. Kalau sayang tak berhenti.. Oppa...." Wonho mula menangis sekali. Drama betul mamat ni.
Ji Hyo yang hanya menunduk mula mendongak.
"Waeyo?" Soal Ji Hyo, air matanya diseka sendiri.
"Sayang tak berhenti menangis, oppa nangis sekali la" Wonho mencebik.
"Mianhae.. Saya tak jaga rantai tu elok².. Jangan nangis dah.. Saya tak nangis dah.." Ji Hyo menyeka air mata Wonho.
"Rantai tu ada laa.. Nanti oppa baikikan.. Susah² kita beli baru je" Wonho memujuk dan Ji Hyo hanya mengangguk.
Wonho tersenyum dan mengeratkan lagi pelukannya. Digerakkan badannya ke kiri kanan seumpama seorang ayah yang sedang mendodoikan anaknya. Ji Hyo hanya melentokkan kepalanya didada Wonho dan bergerak² sekali mengikut rentak Wonho.
"Sakit lagi tak tangan ni?" Soal Wonho, jari jemarinya memegang lembut tangan Ji Hyo yang mula membengkak.
Ji Hyo memuncungkan bibirnya, "gila tak sakit.. Patut tadi oppa biarkan saya je.. Saya memang geram nak pijak dia je tadi.. Tak habis² nak kacau Hyo"
Wonho tersenyum lagi. Bahasa dah berubah, maknanya...
"Sayang...."
"Hmmmm"
"Sorry for everything.. Kalau oppa berterus terang awal².. Kalau oppa tak terima cabaran Tae.. Mungkin kita tak jadi macam ni.." Pelukan dikemaskan dan ciuman lembut diberikan di dahi.
"Ya² si playboy.. Si mulut manis.. Taeyang oppa dan Hanbin oppa dah terangkan.. Hyo heran la.. Apa yang menarik sangat dengan oppa ni? Biasa je.. Baik Kwang Soo lagi" Ji Hyo mula mencebik.
Wonho memegang kedua bahu Ji Hyo. "What? Kwang Soo? Yah!! Yah!! Oppa ni 10x ganda handsome dari si panjang tu tau!!"
"Perasannya.. Perempuan gila je cakap oppa handsome.. Dah la.. Lepaskan Hyo.." Ji Hyo menepis tangan Wonho dan mula bangun berdiri.
YOU ARE READING
Sweet Talker ♥ Complete ♥
RomanceSi mulut manis berjumpa si mulut puaka.. Bermulanya misi taruhan memikat, tetapi hati mula terpikat.. "Awwww.. Tak sangka ada bunga dekat sini... "Pergi mati dengan ayat² kambing kau.." .......... "Tak sangka aku betul² terkena.. Kau hebat.. Thanks...