"I’m losing my mind... But you’re still bright"
Taman permainan"Wow.. Awak ni comel la.. Ada bunny teeth.. Awwww kyeopta.. Nama awak siapa?" Si gadis mula memicit pipi budak lelaki yang ada didepannya.
"Jungkook.. Nama kita Jungkook.. Nama awak siapa?" Merah pipi budak Jungkook menahan malu.
"Nama kita..
"Yahhhh!!! Shin Ji Won.. Sudah² la tu.. Naik.."
"Haaaa.. Tu la nama kita.. Cantik tak?" Gadis cilik berumur 4 tahun mula bermain² dengan rambut panjangnya."Mama awakkan?" Soal Jungkook tersenyum hingga nama giginya yang comel.
Ji Won mengangguk laju, bibirnya sentiasa mengukir senyuman.
"Pergilah.. Mama awak dah panggil.. Pergilah balik, kita pun nak balik dah.. Bye² Ji Won" mereka berdua saling melambaikan tangan.
"Esok kita jumpa lagi ya.." Ucap Ji Won, siap dengan flying kiss lagi tu.
••••••••••••••••••••••
"Fuhh.. Penat betul menjerit.. Perangai sama macam papanya.. Suka sangat mengayat orang.. Ni awak la ni mengajarnya" Ji Hyo sudah menepuk perlahan tangan Wonho yang melingkar dipinggangnya.
Wonho mencebik, "apehal oppa pulak? Sayang tu yang mulut manis sangat.. Oppa ni lelaki sejati yang sentiasa menjaga hati seorang perempuan ok..".
Ji Hyo mencebik, "boleh bagi Hyo masuk tak.. Letih sangat ni.. Tengok kaki tu.. Dah bengkak" juih mulut Ji Hyo menunjukkan kakinya yang membengkak.
"Jom.. Masuk.. Biar oppa tengokkan ya.. Alaa.. Siannya my baby ni.." Wonho mula memimpin Ji Hyo yang tengah sarat mengandung anak kedua mereka.
"Dulu bengkaknya tak teruk macam sekarang sayang.. Sayang banyak berdiri ni.. Lepas ni tak payah pergi kafe dah.. Kan Il Guk hyung dengan Gook Ju ada.. Biar diorang la uruskan" Wonho mula berleter, tangannya masih mengurut kaki Ji Hyo.
"Bunny bear.. You such a noisy boy today.. Pot.. Pet.. Pot.. Pet dari tadi.. Tak penat ke hubby ooiii" kepalanya disandarkan kepada sofa dan matanya menatap sepenuhnya kakinya yang diurut Wonho.
"Takkan pernah penat untuk kesayangan oppa ok.. Apa yang sayang bawa ni *pegang perut* lagi penat.. Thanks sayang" Wonho mengelus lembut jemari Ji Hyo.
Wonho menyandarkan badannya disofa, matanya menatap penuh Ji Hyo yang mula mamai.
"Sayang.."
"Hmmm"
"Lepas ni.. Cukup la.. Biar kita berlima je.. Sayang.. Oppa.. Ji Won dan kembar ni.. Ok ya.. Oppa kesian dengan sayang" Wonho memegang lembut pipi Ji Hyo.
Ji Hyo tersenyum, ikut saja kemahuan suaminya.
"Mama!!!"
"Yaa Wonnie.. Sayang nak apa.. Dah puas main dekat bawah sana?" Soal Ji Hyo, tangannya didepakan untuk memeluk anak sulung mereka. Shin Ji Won, kecil² cili padi ya. Umur empat tahun, petah berbicara dan paling pandai amik hati orang.
"Tadi.. Wonnie dapat kawan baru.. Dia macam papa.. Handsome sangat.. Tapi papa lagi handsome.." Ji Won memeluk kemas mamanya.
Wonho sudah mengangkat keningnya pada Ji Hyo, tersenyum bangga.
Ji Hyo mengerlingkan matanya, pantang anak puji sikit. "Wonnie.. Pergi mandi ya.. Nanti kita nak pergi rumah Uncle Bin, Uncle Soo ada sekali ".
"Papanya sekali.. Pergi mandi.. Kita dah lewat ni tahu.." Ji Hyo sudah mula bangun. Wonho dan Ji Won berlumba lari masuk ke bilik masing². Tak padan tua yang tu pun. Mengeleng Ji Hyo melihatnya.
YOU ARE READING
Sweet Talker ♥ Complete ♥
RomanceSi mulut manis berjumpa si mulut puaka.. Bermulanya misi taruhan memikat, tetapi hati mula terpikat.. "Awwww.. Tak sangka ada bunga dekat sini... "Pergi mati dengan ayat² kambing kau.." .......... "Tak sangka aku betul² terkena.. Kau hebat.. Thanks...