Hyo noona??
Jong Suk memandang Wonho tak berkelip. Biar betul mamat depan ni.
"Errr Hyo noona? encik salah tengok ke apa ni" soal Jong Suk.
"Ehh.. Panggil aku Wonho atau hyung je, jangan berencik² sangat. Aku terlalu kacak untuk dipanggil begitu" kata Wonho.
Aishh kaki angkut baldi jugak ni, "Wonho hyung fikir dulu banyak kali boleh? Bukan saya tak tahu hyung ni selalu datang sini dengan macam² perempuan. Hyo noona tu lain" Jong Suk sudah memandang penuh pada Wonho.
Wonho mengurut belakang lehernya, alooo lupa plak yang aku selalu bawak perempuan yang aku tackle ke sini. "Ehh tu semua client, hyung mana ada yang special lagi".
"Hyung nak tackle sesiapa yang datang atau bawa 'client' dalam kafe ni, saya tak kisah. Tapi saya kisah kalau orang tu Hyo noona. So, could you move? I'm busy right now. Sebelum Hyo noona nampak saya berborak depan kafe ni dengan hyung" marah Jong Suk.
Wonho mengangkat tangannya tanda menyerah dan bergerak ke keretanya. Plan pertama tak menjadi. Budak tinggi lampai tadi penyokong tegar mangsanya.
"Yahh pabo kau Wonho, dia ada empat pekerja. Mesti salah sorang boleh jadi patner kau kalau nak tackle budak perempuan tu" bebel Wonho sendirian dalam keretanya dan mula bergerak ke tempat kerjanya.
🌹 Jiji Cafe' 🌹
Woo Bin yang memerhati dari dalam mula berfikir apa yang terjadi, tak pernah nampak muka Jong Suk seserius macam tu. Jarang sekali, paling kuat bila buat kopi je dan kena marah dengan Hyo noona.
Lamunannya terhenti bila Ji Hyo sudah menompang dagunya di atas meja kopi."fuhyyooo kau ni, dalam sibuk nak buat kopi sempat kau berangan ya. Sampai mana dah? Noona nak join sekali haa" ucap Ji Hyo dengan nada yang ditahannya.
Woo Bin tersenyum manis..
"Ehh dah kenapa?" Ji Hyo berpusing ke belakang. Padan laaa. Ada pelanggan masuk. Tak dengar bunyi loceng pun.
"Yahhh!!! Kwang Soo, kenapa kau tahan loceng tu?" Jerkah Ji Hyo.
Kwang Soo yang sedang memegang loceng terkedu. "Jong Ki suruh, dia kata loceng tu bising sangat. Nanti menganggu tumpuan dia nak buat dessert" tuduh Kwang Soo.
Ji Hyo menapak ke arah pintu depan, Kwang Soo sudah menelan air liurnya. Macam payah pulak nak telan. "Noona dia tipu noona" kata Jong Ki yang menambah minyak ke dalam api yang membara dan berlalu pergi.
Kwang Soo memandang Jong Ki 💢kau tak guna 💢..
"Aaaaaa noona jangan.. Aaaaa.. Tolong.. Geli noona" jerit Kwang Soo bila Ji Hyo mengeletek seluruh badannya. Woo Bin mengelengkan kepalanya dan terus pergi kepada pelanggan. Depan pintu pun boleh main² lagi.
YOU ARE READING
Sweet Talker ♥ Complete ♥
Storie d'amoreSi mulut manis berjumpa si mulut puaka.. Bermulanya misi taruhan memikat, tetapi hati mula terpikat.. "Awwww.. Tak sangka ada bunga dekat sini... "Pergi mati dengan ayat² kambing kau.." .......... "Tak sangka aku betul² terkena.. Kau hebat.. Thanks...