Sweet -27-

2.7K 217 46
                                    

"Let's start the missions.. Let's fight for our love.."

Kediaman Song

"Ok.. Semua dah adakan.. Nah Kwang Soo pegang menda alah ni.. Jong Ki dan Jong Suk backup...hhmmm nah Woo Bin tolong mainkan gitar ni" Wonho sudah menyerahkan tugas masing².

"Hyung.. Tak kacau ke macam ni.. Malam² pulak tu.. Pastu kenapa saya yang kena pegang macaroon ni" Kwang Soo sudah menilik² barangan yang dipegangnya.

Pakk!!!

"Bodoh betul kau ni.. Tu maracas bahalul.. Macaroon tu makanan.. Kan mendapat dengan aku" Jong Ki sudah mula naik angin dengan Kwang Soo.

Kwang Soo menggosok kepalanya yang diketuk Jong Ki, "ahh cakap je la.. Tak payah nak ketuk² kepala aku yang cantik ni".

"Sampai bila korang berdua ni nak berborak? Boleh kita mula?" Wonho sudah bercekak pinggang.

Kwang Soo dan Jong Ki sudah tersenyum malu. "Hyung.. Lagu apa ni?" Soal Jong Suk.

"Hmmmm.. Perfect girl.. Jom start.." Wonho sudah mengangkat tangannya pada Il Guk dan harabeoji yang duduk di depan pintu rumah, tanda mereka semua sudah siap bersedia.

Woo Bin yang dari tadi memegang gitar tersenyum, "ok.. Ready.. 3,4".

Wonho sudah mula menyanyi.. Keseluruhannya badannya sudah bertapak di hapadan tingkap bilik Ji Hyo.

You’re like a comic book star
No matter how much I look, you’re so unrealistic

Even if you don’t try, your body line shows
Your thin waist, your long straight hair
Everything about you is so beautiful
I want you

Girl, sounds of awe just come out of my mouth
Gosh, I’m imagining you walking over to me (oh my god)
Like how God made Eve
I can’t escape your charm, my eyes go crazy

I’m running out of breath
Cuz you’re so perfect
So perfect so perfect girl
Yeah I want you by my side
Cuz you’re so perfect so perfect so perfect...

Ji Hyo yang mendengar dari dalam bilik mula mengintai ke bawah. Hmmm bawa geng nampak. Hatinya terusik bila mendengar suara Wonho namun cepat² ditepisnya.

"Yahhhh!!!! Bising.. Korang ni esok tak kerja ke?" Ji Hyo sudah mula mengamuk dari biliknya.

Wonho yang tengah menyanyi berhenti seketika. Mereka yang lain sudah cuak. Harabeoji sudah tergelak dekat pintu rumah.

Woo Bin meneruskan petikan gitar yang dipegangnya, Kwang Soo yng cuak² tu pun ikut sama mengoyangkan maracas.

Bukkk!!!

Satu balingan cantik yang dilemparkan dari bilik Ji Hyo. Botol air, nasib botol tu hanya ada separuh air je kalau penuh memang berbingai muka orang yang kena tu.

 Botol air, nasib botol tu hanya ada separuh air je kalau penuh memang berbingai muka orang yang kena tu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Sweet Talker ♥ Complete ♥Where stories live. Discover now