"Cause I want it all..""Noona.. Noona... Noona.." Kwang Soo menyanyi kecil dibelakang Ji Hyo.
Ji Hyo sudah menekup telinganya. Annoying betul si panjang ni, ada jugak yang kena penyepak maut. Kenapa aku bawa dia ni pergi jumpa supplier sekali, baik aku bawa Jong Ki tadi lagi bagus.
Bukk!!
"Arghhh noona.. Kenapa tiba² berhenti pulak ni? Aduiii sakit punggung Soo yang fabulous ni" Kwang Soo sudah mula menggosok belakangnya.
"Tuuuu.. Kambing gila tu.. Cepat menyorok.." Ji Hyo sudah menunjuk ke arah kafe, dapat dilihat jelas Jong Hyun memasuki kafe dengan tangannya memegang sejambak bunga.
Selang beberapa minit je mereka menyorok, Ji Hyo memaksa Kwang Soo memeriksa keadaan. Taknak dia jumpa si gila yang tak faham² bahasa tu.
"Noona line clear.. Jom masuk" dengan yakinnya Kwang Soo bercakap.
"Betul ni.. Kalau ada.. Memang kau tak selamat Kwang Soo.. Aku tibai kau hari².." Ugut Ji Hyo.
Baru Ji Hyo hendak keluar dari tempat persembunyian, Jong Hyun secara tiba² keluar dari kafe dengan muka ketatnya. Kwang Soo sudah berjalan laju di depan.
"Arrr Kwang Soo tak guna kau.. Sikit lagi nak bertembung" Ji Hyo kembali menyorok.
Kwang Soo yang sudah berjalan sambil menyanyi tercenggang. Ahh sudah, bala ni.
"Wooii kau nampak Song Ji Hyo tak?" Jong Hyun menyapa Kwang Soo.
Kwang Soo memandang ke kiri kanan, "kau buta ek.. Kau tak nampak aku jalan sorang je ni.. Mana aku tahu dia ada mana. Serabut la tengok muka kau ni".
"Tak padan dengan badan panjang.. Mulut boleh tahan macam longkang" jeling Jong Hyun dan berlalu pergi, bunga yang dibawa tadi dicampak saja ke tepi.
🌹 Jiji Café 🌹
"Ahhh letih.. Jong Suk bagi noona Americano ais satu.. Budak panjang tu mana?" Ji Hyo sudah melilau biji matanya mencari Kwang Soo.
"Dekat bawah meja" Jong Ki berbisik pada Ji Hyo tangannya sudah menunjuk ke kaunter.
"Lee Kwang Soo!!!! Yahh!!! Budak.. Kau keluar sekarang.. Atau kau nak aku tarik kau keluar dari bawah meja tu" Ji Hyo sudah menepuk² meja kaunter. Woo Bin sudah mula menenangkan Ji Hyo.
Jong Suk memandang Ji Hyo "Dah la.. Saya tahu ni mesti pasal kambing tu.. Dah setel dahkan.. Dah la.. Jong Ki kau bawak noona pergi belakang.. Jangan kau pula cucuk dia".
Jong Ki tersengih, heee.. Macam tau je aku nak cucuk noona ni.
"Psstt.. Psssttt... Suk.. Noona dah pergi ke?" Kwang Soo sudah berbisik dari bawah.
YOU ARE READING
Sweet Talker ♥ Complete ♥
RomanceSi mulut manis berjumpa si mulut puaka.. Bermulanya misi taruhan memikat, tetapi hati mula terpikat.. "Awwww.. Tak sangka ada bunga dekat sini... "Pergi mati dengan ayat² kambing kau.." .......... "Tak sangka aku betul² terkena.. Kau hebat.. Thanks...