Sweet -24-

2.6K 218 32
                                    

"I'm start doubting you.. When I heard by myself.. I hate you.."

Seminggu berlalu, Jong Hyun masih kerap menganggu Ji Hyo di kafe, menghantar mesej² tentang diri Wonho serta gambar² yang kekadang amat menyakitkan hati Ji Hyo. Woo Bin dan Jong Suk sendiri hampir membelasah Jong Hyun tapi sempat ditahan Ji Hyo, orang macam ni pukul sampai separuh mati belum tentu insaf kena pakai psikologi sikit baru jalan.

🏬 WH Company

"Morning, saya ada janji temu dengan pengarah urusan Encik Shin Wonho. Dia sudah sampaikah?" soal Jong Hyun.

"Owhh Encik Lee Jong Hyun dari Simetrex Holding ya.. Encik tunggu di sofa menunggu ya.. Sekarang Encik Shin belum sampai" Minji menjawab dengan sopan.

Selang beberapa minit sahaja Wonho sudah mula menapak masuk ke dalam bangunan pejabat bersama Hanbin. Sempat juga mereka berbincang tentang urusan kerja dan cinta hati mereka.

"Minji ada apa² meeting yang perlu saya hadir tak hari ni? Saya nak pergi dating dengan kesayangan saya hari ni" muka Wonho sudah mengharapkan agar tiada meeting penting.

Minji sudah tergelak "Adoii Encik Shin ni, rindu sangat dengan Miss Ji Hyo ya.. Tak ada.. Cuma satu perjumpaan dengan wakil syarikat Simetrex Holding saja".

"Owhh Lee Jong Hyun right?.. Han kau naik dulu la.. Aku jumpa dengan Hyun dulu.. Kau tolong set up kan proposal yang ada atas meja aku sekali" arah Wonho.

"Aiyayay boss" tabik Hanbin, minji sudah tersenyum melihat dua bosnya. Perangai macam budak² je.

"Alaa.. Lupa Encik Shin, Encik Lee sudah ada di sofa menunggu tu" Minji sudah menepuk dahinya.

Wonho sudah mengelengkan kepalanya melihat telatah p.a.nya. Macam² kalau terus terlupa tadi mahu tak ada kerjasama dengan syarikat baru tu.

"Hyun, sorry buat kau tertunggu.. Aku baru balik dari China.. Baru sejam saja sampai sini.. Jom kita bincang dekat atas" ajak Wonho yang masih tak lekang dengan senyumannya.

Jong Hyun hanya mengangguk dan tersenyum. Kebetulan pula dia nampak Ji Hyo sedang berjalan masuk ke dalam bangunan, woisshh peluang terbaik untuk hancurkan hubungan diorang berdua.

Sedang mereka menunggu lif yang seterusnya Jong Hyun sengaja berborak tentang kehidupan kolej mereka dahulu.

Ji Hyo yang sudah sampai ke meja Minji sudah melambai mesra "haiii seminggu dah saya tak datang sini.. Heee.. Wonho dah masukkan".

Minji yang turut seronok melihat buah hati bossnya turut melambai sekali  "baru gerak nak naik ke atas, sempat lagi nak kejar ni".

Ji Hyo mengangguk laju, langkahnya dipercepatkan. Rindu untuk melihat sang kekasih sudah seminggu mereka tak berjumpa dek kerana Wonho terpaksa ke China. Disebabkan itu jugak dia sentiasa diganggu Jong Hyun.

Sweet Talker ♥ Complete ♥Where stories live. Discover now