"Like someone... Like you...."
Wonho termenung di dalam kereta. Ishkk nak masuk ke tak? Tu la gatal sangat mesej macam tu dengan anak dara orang pasti mula la gelopor malu. Ehh jap bila masa aku jadi pemalu ni? Matanya menatap kemas ke arah kafe. Arghhhh ni semua salah Song Ji Hyo.
Apa salah dia? 😒😒
Membulat matanya bila nampak buah hati keluar sambil memicit kepala. Owhh my sweetie sakit ke? 😱
Ji Hyo menapak keluar dari kafe, dipicit kepalanya yang pening tu. Bukan pening sakit kepala tapi pening mengadap kerenah pekerja dungunya. Boleh pula bergaduh pasal hal kecik je.
"Aisshh bila la pekerja aku nak matang ni? Isunya hanya pasal loceng kedai je pun, bertekak mengalahkan perbincangan kabinet rumah putih" omel Ji Hyo sorang diri. Dirinya masih tak sedar ada yang mengikut dibelakang.
"Jom pergi taman" tarik seseorang.
"Ehhhh.. Lepas la.. Apa ni? Tarik²" marah Ji Hyo.
Wonho berpusing. Tangannya masih mengenggam tangan kecil Ji Hyo.
"Jom kita ke taman.. Boleh tenangkan fikiran" jawab Wonho dengan muka selamba. Tapi dalam hati ohmaigad berani tahap gaban aku pegang tangan dia, uuuu lembutnya. Nak pegang taknak lepas dah tangan dia ni.
"Lepas la tangan tu kalau ya pun nak ke taman. Ingat saya ni budak kecik ke? Ishkk tumbuk jugak kat sini kang.." Jeling Ji Hyo. Wonho segera melepaskan genggamannya.
"Garangnya pepagi ni.. Cuba senyum sikit.. Nanti nak buat kerja kat kafe pun senang" pujuk Wonho lepas melihat wajah cemburut Ji Hyo.
"Macam ni boleh..." Soal Ji Hyo.
Oh my heart.. Dup dap dup dap.. Wonho memegang dadanya.
Cehhh, Ji Hyo mencebik melihat Wonho termanggu macam nampak alien. Terus ditinggalnya dan berjalan laju ke taman.
Lamunan terhenti. "Hey.. Main tinggal je kita ni.. Hey, wait for me darling.. You walk too fast, slow down" jerit Wonho.
"Jalan je la". Adoii bising betul dia ni, makan apa la pepagi ni jadi hyperactive sangat. Ji Hyo hanya memandang sipi saja bila Wonho berjalan rapat dengannya.
"Jalan ni luas lagi, kenapa perlu berhimpit dengan orang pula ni?" Soal Ji Hyo memandang Wonho yang semakin merapat.
"I'm your bodyguard honey.." Senyum Wonho.
"Tak payah nak bodyguard sangat la, sejak bila kita dua makin rapat ni? Ishhkk.. Nasib rakan niaga.. Kalau tak memang kena hempuk dah ni.." Marah Ji Hyo.
YOU ARE READING
Sweet Talker ♥ Complete ♥
RomanceSi mulut manis berjumpa si mulut puaka.. Bermulanya misi taruhan memikat, tetapi hati mula terpikat.. "Awwww.. Tak sangka ada bunga dekat sini... "Pergi mati dengan ayat² kambing kau.." .......... "Tak sangka aku betul² terkena.. Kau hebat.. Thanks...