"Sometimes you may loves somebody's without knowing it... Even me..."
Kereta Wonho bergerak laju menyusuri jalan raya, namun Ji Hyo masih tertanya² mana la mamat senget ni nak bawak dia keluar lunch.
"Ermmm.. Kita mahu ke mana En. Shin?" Soal Ji Hyo pada Wonho yang dari tadi asyik tersengih je, dia ni gila ke apa? Pening².
"Aduhai.. Sayang uii.. Berapa kali saya cakap, panggil saya Wonho.. W.O.N.H.O.. Wonho.. Atau sayang nak panggil saya ni oppa?" Jawab Wonho sambil mengenyitkan matanya.
Ji Hyo membulatkan matanya. Aii lebih nampak. "Okay Wonho, stop calling me Sayang or you will regret it. I don't bother to cancel our lunch today. You may stop your car immediately at the way. Your choice Wonho" jelingan tajam diberi Ji Hyo.
"Wooppssii.. Sorry.. It's was a jokes, please don't get mad.." Wonho masih tersengih. Gila kau minah ni, memang tak makan ayat² manis aku. Masak aku macam ni. Wonho menjeling ke sebelahnya. Muka Ji Hyo sudah masam mencuka.
"Hey, Ji Hyo. Please don't get mad.. I'm really sorry. Didn't mean anything okay. So please, smile. Your face much more pretty when you smile" pujuk Wonho.
"Don't do that again okay, I really mean it" keluh Ji Hyo.
Promise.. Wonho mengangkat tangannya ✋ dan membuat muka comel depan Ji Hyo persis kanak². Ji Hyo tergelak melihat telatah Wonho.
~~skip~~
Setelah bertekak selama setengah jam, akhirnya mereka berdua memilih restoran makanan segera.
Wonho mencebik kepada Ji Hyo, "kita nak treat makanan mahal.. Sini jugak yang dia nak".
"Hello, ok la ni.. Awak ingat selesa sangat ke kalau nak bincang pasal hal kerjasama kita tu kat dalam restoran high class awak tu?" cebik Ji Hyo.
"Kita makan dulu, lepas tu baru kita bincang ok?" Soal Wonho. Ji Hyo mengeleng, "sambil makan pun boleh bincang apa? Bukan makan menda heavy pun.. Ringankan.."
Aishh memang keras kepala budak ni. Sabar Wonho, sabar. Kalau nak pikat tuan badan, kita kena follow je dia punya angin.
🍔🍟🍕🍔🍟🍕
Perbincangan demi perbincangan, akhirnya kata sepakat dipersetujui. Namun belum hitam putih, sengaja je budak Wonho ni tak bawak dokumen. Boleh jumpa lagi Cik Ji Hyo manis kita ni, amacam bijak tak? 😁😁
"Tu ada sos kat pipi awak Wonho" tunjuk Ji Hyo pada pipinya. Wonho blur. Aishh.. Ji Hyo mengeluh, tangannya bergerak mengambil tisu dan mengelap sos dipipi Wonho.
YOU ARE READING
Sweet Talker ♥ Complete ♥
RomanceSi mulut manis berjumpa si mulut puaka.. Bermulanya misi taruhan memikat, tetapi hati mula terpikat.. "Awwww.. Tak sangka ada bunga dekat sini... "Pergi mati dengan ayat² kambing kau.." .......... "Tak sangka aku betul² terkena.. Kau hebat.. Thanks...