Sweet - Talker - Dating - ii

3K 226 40
                                    

"I love you more today than yesterday, but not as much as tomorrow.."

"Mata tu...."

"Apa.."

"Pandang depan.. You're driving bunny bear.."

Wonho tersenyum, "haishh.. Ni semua salah sayang.. Mata ni tak boleh control dah.. Pandainya sayang ni goda oppa" tangannya mengenggam erat jemari Ji Hyo.

"Ehhh.. Sorry.. Tak ada masa Hyo nak goda² oppa ya.. Perasan betul.." Ji Hyo mencebik.

Sekali lagi matanya mengerling ke sebelah, "you beautiful tonight.. Really² beautiful.. Can't take my eyes on you".

"Ye la tu.. Mata pandang depan... Kita nak pergi mana ni?" Soal Ji Hyo.

"Hati oppa..." Wonho tergelak.

"Wahhhh... Nampak macam best sangat (¬_¬)ノ.. Mengarut.. Main² je kerjanya" Ji Hyo sudah menjeling.

"Just wait and see darling.. Hope tonight  could be some lovely night.." Dikucup lembut jemari Ji Hyo yang sentiasa di dalam genggamannya.

Wonho meneruskan pemanduannya, wajahnya hanya mempamerkan senyuman hingga membuatkan Ji Hyo rasa gementar.

💐💐💐💐💐

Restaurant - For 1000 Years

"Have a seat.. My lady.." Ucap Wonho sambil menarik kerusi di meja makan.

Ji Hyo tersenyum manis "thanks bunny bear..".

"You like it?" Wonho mula duduk berhadapan, wajah Ji Hyo direnung lama.

Ji Hyo mengangguk dan tersenyum manis.

"We eat first.. I'm hungry.." Wonho sudah mencebik manja.

"Laaa.. Ingat tadi tak nak makan.. Dari tadi duk tenung Hyo.. Mana tau dah kenyang ke" perli Ji Hyo.

"Uishh nak romantik sekejap pun tak boleh sayang ni.. Nasib dalam ni, kalau tak.. Oppa gigit sayang tau tak" Wonho sudah mula acah² mahu menerkam.

Ji Hyo yang sudah memegang garpu, mula membuat pertahanan. "Aippp.. Hyo cucuk dengan ni baru tau.. Elok je nanti restaurant romantik ni bertukar jadi medan perang.. Mahu?".

Wonho sudah tergelak, ada² je budak ni.

Usai saja mereka menikmati hidangan terakhir. Wonho mula meraih jari jemari Ji Hyo dan mengenggam erat.

"I hope you like it.. You're everything in my life.. Do you love me honey?"

Sweet Talker ♥ Complete ♥Where stories live. Discover now