"Dating with my love.."
🎼🎼Love you girl, 君だけが my heaven
Sing it together
Lalala...
Big Bang
Lalala...
Hey T, let's do it bro
Go go go🎼🎼Makhluk mana kacau aku ni. Aku nak tidur weii. Hari minggu pun nak kacau orang. Pagi lagi ni, kacau la tengahari ke? Esok ke. Ji Hyo sudah mengomel di katil bantalnya ditekup ke muka, tangannya mula meraba² telefon di meja. Jawab je la 😭
On the phone..
//sayang!!! Morning\\
// uisshh jerit apanya.. Kacau la.. Orang nak tidur ni\\
//dating jom.. Rindu sayang la..\\
//semalam baru jumpa je..\\
//itu semalam.. Ini hari ni.. Oppa jemput lagi 20 minit.. Ehh tak payah 20 minit.. Sekarang dah sampai depan rumah\\
//what??\\
Terbangun terus Ji Hyo dari katilnya. Ada je kerja gila yang mamat ni buat. Diintainya melalui tingkap bilik, ternampak Wonho sedang bersandar dikeretanya. Betul² awal ni.
❤my Sweetheart❤
Hyo baru bangun, tunggu 15 minit.. Hyo siap ya.. Mahu tunggu di dalam rumah?❤Wonwon Gatal
Bucuukknya sayang.. It's okay dear.. I'm waiting outside. Just take your time, no need to rushing. Anyway you look cute with that pajamas ❤😍.Mata Ji Hyo membulat, dia nampak? Wargghh lari.. Tu la gatal lagi nak intai anak orang. Ishk²..
Wonho yang melihat dari bawah sudah tergelak, amboi dia siap intai lagi ya. Awww kyeopta, kalau dapat tengok² depan dia bangun tidur mesti lagi best.
15 minit..
"Sorry² lambat.. Kenapa tak bagitau awal² nak ajak keluar? Suka sangat buat macam ni" Bebel Ji Hyo.
Wonho tersenyum dan membuka pintu kereta "masuk dulu sayang, nanti kita cakap ya".
Ji Hyo hanya mengikut saja kehendak Wonho, kalau tak ikut mari pulak angin merajuknya tambah lagi mungkin jadi extra mengada.
Wonho memandu dengan tenang, tangannya mengenggam erat tangan Ji Hyo sesekali dielus lembut tangan kecil tu. Ji Hyo memandang Wonho dan merenung lama wajah kacak yang kusyuk memandu.
"Ya² sayang.. Oppa tahu oppa kacak, bergaya.. Jangan la tenung lama sangat.. Sayang buat oppa tak boleh fokus la macam ni" Wonho sudah tersenyum kecil.
Ji Hyo mencebik, perasan betul la mamat ni. "Tolong jangan bagi saya muntah boleh tak, perasan betul.. Saya cuma nak tanya.. Kita nak pergi mana? Awal² pagi lagi kita keluar ni".
"Kan oppa dah kata dalam fon tadi, kita dating hari ni.. Uuu tak sabar pulak oppa rasa.." Penuh keterujaan Wonho bercakap.
Ji Hyo hanya tersenyum. Otak dia ni ada je ideanya.
~~skip~~
"Waaahh cantik tempat ni.. Ni mesti selalu datangkan?" Ji Hyo sudah separuh menjerit melihat kecantikkan tempat yang dibawa Wonho, damainya. Sempat lagi nak berangan.
YOU ARE READING
Sweet Talker ♥ Complete ♥
RomanceSi mulut manis berjumpa si mulut puaka.. Bermulanya misi taruhan memikat, tetapi hati mula terpikat.. "Awwww.. Tak sangka ada bunga dekat sini... "Pergi mati dengan ayat² kambing kau.." .......... "Tak sangka aku betul² terkena.. Kau hebat.. Thanks...