Yeni Şehir, Yeni Hayat

30K 618 54
                                    

Arkadaşlar öncelikle bu benim ilk kitap yazışım ve ilk yazarlık deneyimim.O yüzden çok heyecanlıyım. Umarım beğenilen bir kitap olur.İlk bölüm olduğu için biraz uzun ve genel yazdım. Her neyse ben hemen hikayeye geçeyim :)

..................................

"Buse hadi kızım sabah oldu okula geç kalacaksın! "

Normalde annemin sesi her okul sabahı bana işkence gibi gelirdi.Ama bugün bir farklılık vardı. Çünkü bugün yeni okulumun ilk günüydü...

...

Babamın tayininin çıkmasıyla apar topar Ankara'dan İstanbul'a taşınmak zorunda kaldık. Hep bundan korkardım.Çünkü bazı arkadaşlarımla babalarının tayini yüzünden ayrılmak zorunda kaldım.Benim başıma gelmemesi için hep dua ederdim.Ama okullu bitirmeme bir buçuk yıl kala taşınmak zorunda kalıyordum.

Bu benim için gerçekten çok zor bir durumdu.Çünkü en yakın arkadaşlarıma, çok sevdiğim okuluma ve en önemlisi doğup büyüdüğüm şehir Ankara'ya veda etmek zorunda kalmıştım.

Bu yüzden de İstanbul'a gelene kadar neredeyse bütün yol boyunca ağladım. Henüz aynaya bakmadım ama umarım şişlik geçmiştir.

İstanbul'a pazar günü geldik.Biz gelmeden önce evimiz hazırlanmıştı. Yani babam bu işleri önceden halletmişti.

Bense daha taşınmamıza ve bu şehire alışamadan okula gidecektim. Sizce de çok büyük haksızlık değil mi!

...

Yataktan çıkmam her zamankinden daha kolay oldu. Çünkü heyecandan yerimde duramıyordum.Aslında buna tam olarak heyecan diyemezdik.Günün daha çabuk başlayıp daha çabuk bitmesi için sarfettiğim saçma bir çabaydı sadece.

Kalkıp lavaboya gittim. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra aynaya baktım.

Çok korkunç gözüküyordum! Saçlarım darmadağınık ve gözlerimde hala biraz şişlik vardı.Düne oranla azalmış olsa da hala berbattı.Bu da demek oluyordu ki makyaj yapmak zorundaydım.Her ne kadar suratımı boyamaktan nefret etsem de bu iğrenç halde dışarı çıkamazdım.

Saçlarıma biraz su sürüp kabarıklığını indirdikten sonra tekrar odama döndüm.

Kapıdan adımımı attığım anda aklıma gelen şeyle olduğum yerde kalakaldım. Yeni okulumda forma giyilmiyordu. Serbest kıyafet uygulaması vardı. Ve ben ne giyeceğimi bilmiyordum.

İlk günden herkesin dilinde sakız olmak da istemiyordum.

Hemen dolabımın kapağını açtım ve kıyafetlerimi karıştırmaya başladım. Ne havalı ne de ezik gibi gözükmemeliydim.

Elime ilk geçen kıyafet nar çiçeği renginde bir elbise oldu. Boyu dizimin üstüne denk geliyordu. Ve sırt dekoltesi vardı.

Bunu giyeceğime pijamayla giderdim daha iyiydi.Hem zaten bu elbisenin benim dolabımda ne işi vardı ki !

Elbiseyi kenara ayırdım. Yere fırlattım demek daha doğru olurdu tabi.

Bu sefer de elime siyah eşofmanım geldi. Belki üstüne sade bir tshirt iyi olabilirdi.

Sanki spor yapmaya gidiyordum!Sonuçta özel bir okuldu ve havalı tiplerle doluydu.Yeni geldiğimden dolayı da dalga geçebilmek için bende kusur arayacaklarına emindim.İlk günden ellerine malzeme vermeye hiç niyetim yoktu.

Bütün kıyafetlerimde kusur bula bula baya oyalandım. Telefonumu elime alıp saate baktım. Gerçekten fazla oyalanmıştım.İlk günden okula geç kalmak istemiyordum. Acilen karar vermem lazımdı.

Yeni Şehir, Yeni HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin