Gözlerime inanamıyordum. Murat tam karşımda duruyordu.
Ne yani; Murat'la aynı yaşta, aynı okulda hatta aynı sınıfta mıydım ? Üstelik az sonra sıra arkadaşım olacaktı.
Bu nasıl bir tesadüfdü böyle ya!
Murat a baktım. O da en az benim kadar şaşkın gözüküyordu.
"Buse kızım, ne oldu bir sorun mu var?" Hocanın sesiyle kendime geldim ve hala ayakta olduğumu fark ettim. İşin kötü tarafı birden bütün sınıf bana döndü.
Bazıları bundan hoşlanırdı. Ama ben nefret ederdim.Tüm gözlerin odak noktası olmak her zaman korkulu rüyam olmuştur. Hele de söz konusu yer yeni geldiğim bir yer olursa.
Yavaşça sırama yani Murat'ın yanına otururken hala bana bakan sınıfa ve hocaya hiç samimi olmayan bir gülümseme yolladım.
Hoca nihayet derse devam etmeye başladığında tüm gözlerin odak noktası başka bir yer olunca içimden bir "oh" çektim.
Tüm ders boyunca hocaya baktım. Bunun sebebi ne dersi dinlemem ne de bir şeye odaklanmış olmamdı. Tek sebebi kafamı yana çevirecek cesaretimin olmayışıydı.
Teneffüs olduğunda bütün sınıf başıma toplanıp bana sorular sormaya başladı. Hepsine cevap vermeye çalışıyordum. Ama bir zaman sonra bıkmaya başladım. Neredeyse annemin kızlık soyadını soracak kıvama gelmişlerdi.
Keşke beni burdan kurtarabilecek biri veya birşey olsaydı.
"Kızı biraz rahat bırakın da dinlensin,ilk günden çok üstüne gittiniz"
Kimin söylediğini bilmiyordum.Ama her kimse içimden dualar ediyordum. Çünkü etrafımdaki kalabalık dağılmaya başlamıştı.
Şaşkınlıkla sesin sahibine baktım. Yani Murat'a.
Gerçekten çok şaşırmıştım. Böyle bir şeyi beklemiyordum. Neden bana yardım ediyordu ki?Daha doğru düzgün tanışmamıştık bile.
Ama işe yaramıştı.Yani etrafımda kimse kalmamıştı. Herkes kendi işleriyle meşgul olmaya başlamıştı.
Bu da Murat'ın popüler ve sözü dinlenen biri olduğunu kanıtlıyordu.
Kendimden hiç beklemediğim bir cesaretle Murat'a dönüp "Teşekkür ederim,gerçekten çok bunalmıştım." dedim.
Bu benim için gerçekten cesaret gerektirici bir hareketti. Malumunuz konuşmayı hiç beceremeyen biriydim. O yüzden genelde susardım. Ve yine genelde konuştuğumda saçmalardım.
Murat bana çok samimi bir şekilde gülümsedi. Aman Allahım o nasıl tatlılıktı öyle!O gamzelerini görmeliydiniz.
İstemsizce ben de ona gülümsedim.
Ardından önümdeki kitapla uğraşmaya başladım. Ama hala gülümsüyordum."Şaşırdım" dedi. Anlamamış gibi yüzüne bön bön baktım. Sanki bakışlarım hoşuna gitmiş gibi sırıttı.
"Yani aynı okulda ve sınıfta olmamıza" diye ekledi.
Off ne salaktım ya! Çocuk konuşmaya çalışıyordu. Ama ben saçma sapan şeyler yaparak ona sırıtma hakkı tanıyordum. Üstelik gülümsemesi ne kadar can alıcı olsa da sırıtması çok sinir bozucuydu.
Daha fazla susmamaya karar verip
"Ben de" diye karşılık verdim.
"Yanında oturmamım bir sakıncası var mı?"
Evet,yine saçmalamaya başlamıştım. Bu çok amaçsız bir soruydu. Zaten sınıfta başka yer yoktu ki! Peki ,ya başka biriyle yer değiştirmemi isterse? Yok canım öyle bir kabalık yapmazdı herhalde!Umarım.
Ben yine düşüncelere dalmışken onun sesiyle kendime geldim.
"Benim için bir sorun yok ama eğer sen istemiyorsan seni zorla burda tutamam "
Bu da ne demekti şimdi? Hiçbir şey anlamamıştım.Olumlu bir cevap mıydı olumsuz mu ? Yanımda otumamı istiyor muydu istemiyor muydu?
Ama ben onun yanında oturmak istiyordum. Onda beni çeken bir şeyler vardı.Anlamadığım bir şeyler. İlk günden ona alışmıştım.Sanki gitse kendimi çok yalnız hissedecektim.
Bir cevap vermedim. Zaten onun da cevap bekler gibi bir hali yoktu. İkimizde sustuk.
Tam tekrar kitabıma gömülmüştüm ki sınıfa bir kız girdi. Giydiği etek çok kısaydı.Neredeyse bir tarafları gözükecekti.Ayrıca geniş bir göğüs dekoltesi vardı. Saçları sarıya boyanmıştı.Bu kız kendini nerede zannediyordu? Okul burası okul; podyum değil!
Meraklı ve iğneleyici bakışlarım arasında bize doğru yaklaştı.Bana bir şey diyecek zannetmiştim. Ama Murat'ın yanında durdu.
Birden kocaman rujlu dudaklarıyla onu öptü!
..........................
Bu ilk deneyimim olduğu için voteleriniz ve yorumlarınız benim için çok değerli. Lütfen eksiklerim için bana tavsiye verin.Bunlara gerçekten çok ihtiyacım var.Öpüldünüüzz :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Şehir, Yeni Hayat
Ficção Adolescenteİki kişi arasında kalmak...Nasıl bir duygudur az çok bilirsiniz. Peki bu iki kişi kardeş olursa... ### "Geç kaldık galiba. Zaten ben öylesine söylemiştim.Sen ciddiye alıp buraya geldin." dedim. Tam arkamı dönüyordum ki Murat'ın sesiyle i...