Bab 35

4.6K 101 1
                                    

Beg bagasi Angelika dan Hazrul ditarik kebawah . Tudung yang sedikit senget dibetulkan .

" mummy Lisa pergi dulu . Nanti kalau Lisa free Lisa datang sini okay ?" Pamit Angelika .

Tangan Puan Alice dicium lalu kedua pipi Puan Alice dicium . Dipeluk Puan Alice erat sekali . Beberapa saat pelukan dilepas.

" yelah kamu jaga diri kamu elok elok kalau Hazrul pergi kerja " pesan Puan Alice .

" baik mummy " ujar Angelika .

Beralih pula pada Encik Rahim .

" daddy Lisa pergi dulu ye " pamit Angelika .

" jadi isteri yang baik jaga makan pakai Hazrul tu dengan elok " pesan Encik Rahim pula .

" ok daddy " Angelika menyalam tangan Encik Rahim .

Encik Rahim pula mencium kepala Angelika .

" mummy Hazrul pergi dulu ye " giliran Hazrul pula bersalam dengan Puan Alice.

" Jaga Lisa baik baik tau . Jangan buat dia sedih " pesan Puan Alice .

" insyaallah mummy " ujar Hazrul sambil tersenyum .

" daddy Hazrul gerak dulu " beralih pula pada Encik Rahim .

" hati hati drive . " pesan Encik Rahim .

" baik daddy " Hazrul menyalam tangan Encik Rahim lalu berpelukan sebentar lalu dilepaskan .

" kak Lisa pergi dulu okay ?" Angelika menyapa Angel .

" hati hati tau dik . Jaga diri bila duduk sorang sorang dekat rumah " pesan Angel .

" haah kunci pagar pintu semualah " sampuk Suzan .

" alright kak " Angelika menyalam tangan Suzan dan Angel .

Beralih pula pada Ryan yang sedang mengendong Aqilah .

" hye Aqilah aunty Lisa nak pergi dah jangan nakal nakal tau kesian papa nanti " pesan Lisa pada Angelika .

Aqilah yang bergerak gerak sedikit macam dia mengerti apa yang dikatakan oleh Angelika .

Pipi Aqilah diusap kemudian dicium .

" abang Lisa pergi dulu . Jangan lupa tau bagi Aqilah susu . Mandikan dia . " sempat lagi Angelika pesan sebelum menyalam tangan Ryan .

" ye ye Lisa janganlah risau. Mummy ada daddy ada . hati hati tau pergi sana " ujar Ryan .

Angelika mengangguk .

" abang buka bonet kereta nak masukkan beg " sapa Angelika pada Hazrul .

Hazrul pantas mengeluarkan kunci kereta lalu dihulur ke arah Angelika .

Angelika sambut lalu dia berlalu keluar sambil menarik beg beg yang hendak diletakkan di dalam bonet .

" abang Hazrul gerak dulu " Hazrul bersalaman bersama Ryan .

" hye Aqilah uncle pergi dulu okay . Jaga papa " pesan Hazrul .

" hati hati memandu " pesan Ryan .

Hazrul mengangguk . Lalu Hazrul berlalu keluar ke porch kereta .

" dah letak semua beg ?" Soal Hazrul .

" dah nah kunci " Angelika menghulur kunci kereta .

" bye bye " Angelika melambai kepala arah mereka lalu mereka membalas lambaian Angelika .

Hazrul dan Angelika terus masuk ke dalam kereta . Kereta Hazrul bergerak meninggalkan perkarangan rumah .

Angelika melambai lambaikan tangan dari dalam kereta . Mereka turut membalas lambaian Angelika .

I Love You Mr. Husband ✅Where stories live. Discover now