Bab 25

5.5K 125 1
                                    

" haa dah sampai " Hazrul menarik hand break lalu memandang Angelika yang ralit dengan telefonnya .

" woi mangkuk dah sampai " Hazrul menjerit di tepi telinga Angelika .

" awak! Apa ni pekak telinga saya " Angelika mengusap usap telinganya yang berdesing .

" dah sampai " Hazrul ulangi ayatnya sambil menunjukkan butik pengantin dihadapan .

" So ?" Tanya Angelika .

" awak ni macam tak nak layan saya je " Hazrul buat nada merajuk .

" alalala sorry ok ? Saya whatsapp dengan Isya tadi . Sorry laa . Ala bucuk bucukk " Angelika mengusap usap janggut tipis Hazrul .

Namun pujukan Angelika langsung tiada respon daripada Hazrul .

Hazrul keluar kereta meninggalkan Angelika di dalam .

Haa pujuk aku sampai dapat hahaha . Bisik hati kecil Hazrul .

" awakk tunggu laa " Angelika berlari anak mengejar Hazrul yang mengayun langkah laju memasuki butik .

Hazrul ingin menarik pintu masuk butik tiba tiba ditarik oleh Angelika .

" awak I'm so sorry okay ? Saya bukan sengaja tak nak layan awak . I'm so sorry . " Angelika memujuk lagi berharap kali ini Hazrul termakan pujukannya itu namun hampa Hazrul masih menayangkan muka masam .

" ok look . You can ask me for do anything . Anything you want as long you forgive me okay ?" Angelika menggoyangkan lengan Hazrul .

Di dalam otak Hazrul sudah memasang niat nakal .

" anything huh ? " Hazrul menanyakan pada Angelika dengan pertanyaan sinis yang dibuat buat .

" yes anything " jawab Angelika .

" okay it's very simple . Very very simple just kiss my cheek " ujar Hazrul sambil membuat muka nakal .

Tak sampai lima minit satu tamparan di bahu Hazrul mendarat .

Auch !! Perit woo !! .

" apa awak ni anything tapi jangan la sampai macam tuu " marah Angelika .

" okay okay erm saya nak awak pimpin tangan dengan saya ok ?" Cadang Hazrul .

" haa yang itu boleh . Dah gatal sangat la tu sampai nak kiss kiss segala " gurau Angelika sambil ketawa .

" eleh gatal dengan bakal bini saya jugak nak kesah apa " ujar Hazrul sambil mencuit dagu Angelika .

" mengada awak ni " Angelika tampar bahu Hazrul sekali lagi tapi tidak la sekuat tadi .

" awak ni asyik pukul je sakit tau " Hazrul membuat nada menangis lalu mereka tergelak sama sama sambil masuk ke dalam butik pengantin berpimpin tangan .

"Cik Angelika dengan Cik Hazrul kan ?" Tanya salah seorang pekerja di butik itu .

Mereka sama sama mengangguk.

" sila ikut saya " arah pekerja yang bernama Syakila dengan ramah .

Mereka hanya membuntuti Syakila .

mana tau nama dia ? Name tag ada maa hoho ..

" cik berdua ada buat tempahan baju minggu lepaskan ?" Tanya Syakila .

Mereka mengangguk lagi .

" nak try baju ke ?" Tanya Syakila lagi .

" haah nak cuba baju . Dah siap kan ?" Jawab Hazrul .

I Love You Mr. Husband ✅Where stories live. Discover now