Dopustil jsem si trochu horké vody když se začala dost ochlazovat a znovu se opřel otáčejíc hlavu k oknu.
Koukal jsem na tmavou oblohu která byla krásně nazdobená zářívými hvězdami. Byl to nádherný pohled.
Usmál jsem se a sjel pohledem na cestičku která vedla naši ulici. Zamrkal jsem a snažil se zaostřit na tmavou postavu stojící přímo před domem.
"Kdo to sakra" vydechl jsem a znovu zamrkal ujišťujic se zda se mi to jen nezdálo....nezdálo, někdo stál přímo před domem a koukal na mě do okna. "Zasraný uchyle!" Křikl jsem a rychle zatáhl zavěs.
"Bože!" Vydal jsem ze sebe našvaně a vylezl z vany zabalujíc se do županu. "Uchýl jeden zkurvenej" Zandával jsem znovu a pokroutil nad sebou hlavou. Nikdy takhle sprostě nemluvím..
Vypustil jsem vanu a nenápadně se podíval zpoza závěsu ven. Nebyl tam.
"Diky bohu" vydechl jsem a přešel k umyvadlu abych si mohl vyčistit zuby.
Harry
"Zbavte se toho těla" řekl jsem Danovi a Philovi když jsem vyšel z Louisova domu. "Jasně šéfe" přikývli a vzali tělo toho Nickova poskoka házejíc ho do kufru auta.
"Nebo víte co? Odvezte ho Nickovi jako takové malé upozornéní.....a pak napište ať vím že jste v pořádku" řekl jsem a sedl si na schody Louisovi verandy. "Dobře" přikývli a nastoupili do auta rozjíždějíc se pryč.
Promnul jsem si obličej a vytáhl si z kapsy cigarety. Jednu jsem si zapálil a potáhl si uklidňujíc se tak.
Nechápu jak mohl Nick zjistit kde Louis bydlí...vždyť ani nevěděl jak se jmenuje....no ale zjistil si to, což znamená že si budu muset Louise pohlídat.
Možná byla blbost se sním začít vůbec bavit....jo byla to totálni blbost nechápu co jsem si myslel, akorád jsem ho teď vystavil velkému nebezpečí. On se o sebe nedokáže postarat. Nemyslím to špatně ale kdyby jste mu dali do ruky zbraň aby střeli chlápka, který se ho snaží zabít, hodil by jí po něm a utekl. Někdo musí tu zbraň držet za něj....a to budu já, ať se mu to líbí nebo ne.
Típl jsem cigaretu a rozešel se k lavičce, která stojí naproti jeho baráku. Chtěl jsem si na ní sednout ale jakmile můj pohled vyjel na okno ve kterém se rozsvítilo zůstal jsem jen němně stát.
Louis....nahý a kurva sexy Louis. Otočil jsem se úplně a bez ostychu na něj zíral. Jak může být někdo takhle...uh...sexy?
Skousl jsem si ret a přestal dýchat ve chvíli kdy došel skoro až k oknu a pomalu vlezl do vany. Vypadalo to jako koupelna a jelikož už jsem viděl jen jeho ramena a hlavu musel vlést do vany.
Otočil hlavu k oknu avšak já se ani nehnul....nechtěl jsem přijít o ten výhled navíc nekoukal na mě ale na oblohu. Vypadal tak uchvácen tím co vidí...určitě si představoval jak leží na louce a kouká na oblohu.
Usmál jsem se ale hned jak jeho pohled zabloudil ke mě přestal jsem dýchat a doufal že mě v té tmě nepozná. Něco naštvaně zakřičel a zastřel. Zatřepal jsem hlavou a rychle odešel pryč modlíc se že mě nepoznal.
ČTEŠ
DangerFlower / LS
FanfictionJe jako růže...nádherný a nebezpečný. Cover udělala @Anonym_girl21 ❤❤ ( https://www.wattpad.com/user/Anonym_girl21)