"Ugh" zabručel jsem už po páté za minutu a posadil se na posteli. V životě jsem se takhle nenudil! Uvázal jsem si šňůrky od županu pevněji a postavil se z postele.
Přešel jsem k velké prosklené zdi a rozhlédl se kolem. Nikde nic...nikde nikdo. "Ugh" zabručel jsem a opřel se čelem o sklo. Tohle je tak nefér! Proč tady musím být zavřený? Nikomu jsem nic neudělal.
Otočil jsem se a rozhlédl se po pokoji. Nevypadalo to na pokoj pro hosty nebo tak....bylo to tady až moc útulně zařízené. Také tady bylo spoustu osobních věcí.
Přešel jsem k velké skříni a otevřel jí. Bylo tady oblečení...spousta oblečení. Zavřel jsem skříň a přešel ke stolu kde jsem otevřel šuplík. Bylo tady spousta nějakých papírů a složek. Nezaujatě jsem šuplík zase zavřel a rozešel se k nočnímu stolku. Otevřel jsem malý šuplík a nakoukl do něj. "Panebože!" vyjekl jsem a rychle ho zavřel. "Ugh" oklepal jsem se a utřel si ruce do županu. Prase jedno. Jak se do jednoho šuplíku může vlézt tolik..."pomůcek"?
Znovu jsem se oklepal a klekl si koukajíc pod postel. Byla tam krabice a nějaký časopis. Natáhl jsem se pro časopis a prohlédl si ho. "Ježiši" pokroutil jsem hlavou a radši ho strčil zpátky. Je mu snad 15 aby si tyhle erotické časopisy schovával pod postelí?
Znovu jsem se sklonil a vysunul z pod postele krabici. Sedl jsem si na paty a sundal z ní víko. "Uhm" povzdechl jsem si. Zase jen spousta papírů a nějakých fotek. Strčil jsem ruku do krabice a vytáhl z ní fotku...mou fotku jak sedím na louce a pletu věneček. Proč má sakra mojí fotku pod postelí?! Úchyl.
Uslyšel jsem kroky mířící ke dveřím, rychle jsem krabici zavřel zasunul jí pod postel a vyskočil si nahoru snažíc se uklidnit svůj splašený dech. Ani nechci pomyslet na to co by mi udělal kdyby mě načapal jak se mu hrabu ve věcech.
Skousl jsem si ret a podíval se na dveře, které se otevřeli a dovnitř vešel Harold. "Proč máš na sobě můj župan?" nadzvedl obočí a zavřel dveře. "Protože jsem se chtěl osprchovat ale nejela teplá voda" řekl jsem a založil si ruce na hrudi. "Dovolil jsem ti se osprchovat?" zeptal se a založil si ruce na hrudi stejně jako já.
"Nepotřebuju svolení" zabručel jsem a postavil se z jeho postele. "No kdyby si se zeptal ukázal bych ti jak se ta teplá voda zapíná" řekl zamračeně a udělal ke mě několik kroků. "No kdyby si mě tady nezamkl a neodešel možná bych se zeptal" oponoval jsem a tentokrát jsem udělal několik kroků k němu já, takže jsem stál před ním.
"No možná to jedno plus má" řekl a na jeho tváři se vyrýsoval jeho typický úšklebek. "No možná jo" řekl jsem a uhnul pohledem když si mě začal prohlížet. No možná to nebyl dobrý nápad. Polkl jsem a chtěl udělat několik kroků od něj, ale jeho ruce na mých bocích mě zastavili.
"Stačilo by abych tohle" řekl a zatáhl lehce za šňůrku mého županu. "Odvázal....a jsem si stoprocentně jistý že by si pod ním byl nahý" řekl tichým touhou zastřeným hlasem. "J-já n-nejsem" vykoktal jsem červený až na zadku a chytl si šňůrky, aby za ně nemohl zatáhnout.
"Jsi si tím jistý?" šeptl mi do ucha a udělal ke mě krok takže byl na mě teď natisknutý celým jeho tělem. "Ano" pípl jsem a udělal krok dozadu, kde jsem nohou narazil na kraj postele.
Se zadrhnutým dechem jsem sklopil hlavu a snažil se zhluboka dýchat abych nepanikařil. Stiskl jsem šňůrky až křečovitě když jeho ruka zabloudila k lemu jedné strany županu. "Co kdybychom se přesvědčili?" zeptal se a chytl moje ruce. "N-nechci se přesvědčovat" špitl jsem, ale i přes mé protesty mi ruce odtáhl a chytl konce šňůrek.
Skousl jsem si ret tak silně až jsem na jazyku ucítil kapičku krve a zavřel oči když jsem cítil jak se župan pomalu povoluje.
ČTEŠ
DangerFlower / LS
FanfictionJe jako růže...nádherný a nebezpečný. Cover udělala @Anonym_girl21 ❤❤ ( https://www.wattpad.com/user/Anonym_girl21)