Zamčený pokoj.

3.9K 310 22
                                    

"Uhm" povzdechl jsem si když jsme dojeli zpátky do toho domu. Nechtěl jsem tady být zavřený. Chtěl jsem být doma a balit si věci do nového bytu který jsem si chtěl zařídit.

Chtěl jsem se odstěhovat z toho hrozného domu...a místo toho jsem zavřený tady. Co jsem udělal tak hrozného že se mi tohle muselo stát?

Sedl jsem si na kraj postele držíc si svůj župan a podíval se na Harolda který zavřel dveře od pokoje a přešel ke skříni. "Pojď sem" řekl svým hlubokým hlasem zatímco se překopával skříni.

Se skousnutým rtem jsem se postavil a přešel k němu nakukujíc mu přes rameno. "Tady....tady ..a tady" podal mi boxerky, triko a šedé tepláky, dole zagumičkované, plus jedny velké chlupaté ponožky.

"Děkuju" usmál jsem se a utekl jsem do koupelny kde jsem se konečně po rychlé sprše převlékl.

Prohrabl jsem si vlasy a podíval se na sebe do zrcadla...všechno mi bylo tak velké...ale krásně to vonělo. Nadzvedl jsem si tričko a zabořil do něj obličej nasávajíc onu božskou vůni. "Aaa" vydechl jsem, pustil triko a zamračil se když mi došlo čí ta vůně vlastně je.

Pokroutil jsem nad sebou hlavou, zhasl a vyšel z koupelny. Rozhlédl jsem se po pokoji, hledajíc ho...nebyl tady.

Přešel jsem k velké prosklené zdi a podíval se ven. Bylo tady tak nádherně...kdyby mě tady nedržel násilím určitě bych si to tady užíval.

Přejel jsem pohledeme z hor dolů na zahradu kde jsem uviděl tu jeho kudrnatou hlavu. Klečel u záhonků květin a z blízka na ně čučel až jich nakonec několik utrhl.

Nechápal jsem na co je potřebuje, ale jakmile se postavil a hlavu otočil nahoru svalil jsem se rychle od okna na zem. Snad mě neviděl. Po zemi jsem odcouval dozadu do bezpečné vzdálenosti od skla a když jsem usoudil že je to dost daleko postavil jsem se.

"Bože" pokroutil jsem nad sebou hlavou a zasmál se. "Co je k smíchu?" Ozvalo se ode dveří na co jsem sebou škubl a vyjukaně se na něj podíval na co se rozesmál on.

"Co?" Zeptal jsem se nechápavě a založil si ruce na hrudi. "Já jen....jak...si sebou....škubnul" smál se.

"Fakt vtipný" zamračil jsem se a otočil hlavu na stranu. "Ale prosím tě" uchechtl se a květiny které držel v ruce položil na stůl. "Aby ses nenudil" řekl a rozešel se z pokoje.

"Děkuju" šeptl jsem, vzal květiny ze stolu a sedl si s nimi na zem. S úsměvem jsem je zvedl a přičichl si. Bože to je vůně!

Položil jsem je na zem a po jedné si je bral zapletajíc je do věnečku. Seděl jsem tam takhle snad dvě hodiny, s úsměvem na tváři a s naprosto vyprázdněnou hlavou.

Alespoň na tu chvíli jem si připadal  jako bych byl na své louce, sám a bez starostí....no to by mi tu chvíli nemohl přerušit Harold, který vpadl do pokoje jako uragán.

"Co se děje?" Zeptal jsem se nechapavě. "Musím si jít něco zařídit" řekl rychle, sebral si ze stolku nějaký deník a tak rychle jak přišel zase odešel.

Zmateně jsem zamrkal a vstal ze země. Položil jsem věneček na stolek, uklidil opadané lístky ze země a vyhodil je do koše.

Přešel jsem k oknu a podíval se na příjezdovou cestu odkud vyjel Harry.

To mě tady jako nechal? Je normální?!  Co když sem někdo nebo něco vleze a bude mě chtít zabít?!

Přeběhl jsem ke dveřím a zkusil kliku. Nechal odemčeno?

Zaculil jsem se a vyšel z pokoje začínajíc šmejdit všude kolem. Když jsem otevřel dveře dole vedle sklepa naskytl se mi pohled na různé nářadi a na svazek klíču! "Dneska mám šťastný den!" Vyjekl jsem, vzal klíče a utíkal nahoru do dveří které byly zamčené.

Vyzkoušel jsem všechny klíče a jako naschvál to byl ten co mi zbyl jako poslední. Strčil jsem ho do zámku a otočil jím na co se ozvalo cvaknutí. Otevřel jsem dveře, nahmatal na boku spínač a rozsvítil.

"Co to kurva" vydechl jsem rozhlížejíc se s vyděšeným výrazem po pokoji.

DangerFlower / LSKde žijí příběhy. Začni objevovat