Od toho 'děkováni' na Louce jsem Harryho ještě neviděl...to už je asi týden. Jednou jsem si myslel že zase sedí v autě před mým domem ale když jsem k němu doběhl seděl v něm nějaký cizí chlap a tak jsem utekl zpátky do domu.
Nechápal jsem co se děje ale taky jsem se tím nechtěl zbytečně zabývat. Kdyby Harry chtěl abych to věděl věděl bych to.
Nemůžu se rozhodnout zda jsem rád že jsem měl od něj tak dlouho klid nebo jestli mi chyběl.
Vstal jsem ze židle a šel si sednout na verandu s moji oblíbenou knížknou. Vzal jsem si deku a sedl si na houpačku na verandě. Zachumlal jsem se do peřiny a začetl se do knížky.
Byla to úžasná knížka o dvou klucích kteří se potkali na ledě...jeden byl drsný hokejsta a druhý precizní krasobruslař.....no a jak je to v příbězích dáno ti dva se do sebe zamilují avšak nemaji na sebe vůbec čas takže- "Harry?"
Zamumlal jsem a odložil knížku koukajic na auto, které zastavilo pred mým domem. Skousl jsem si ret a podíval se na hodinky. Bylo asi 7 večer a začalo se pomalu stmívat. Podíval jsem se na auto, povzdechl si a s knížkou a dekou odešel zpátky do domu. Určitě to bude zase ten kluk. Možná je to nějaký Harryho kamarád nebo tak něco.
Když bylo asi půl dvanácté nevydržel jsem to, oblékl jsem si tepláky abych nešel jen v mém dlouhém triku a utíkal dolů. Vyšel jsem z hlavních dveří a nervózně šel k autu. Byl to Harry..
Usmál jsem se a zaklepal na okínko které se po chvíli stáhlo dolů. "Ahoj" usmál jsem se a prohlédl si ho. "Ahoj princezno" křivě se usmál koukajíc na mě.
"Kde si byl? Celý týden si se neukázal"
Zeptal jsem se a opřel se o okno. "Měl jsem hodně zařizování" řekl jednoduše a i když jsem věděl že lže přikývl jsem."Můžu se zeptat?" "Můžeš ale neslibuju že odpovím" uchechtl se.
"Proč tady....hlídkuješ nebo co to vlastně děláš?" "Jo tak na to ti neodpovím"
"Uhm" zakňučel jsem a přešlápl z nohy na nohu. "Možná toho budu litovat......ale nechceš jít dovnitř? Je tady zima a určitě je to nepohodlné" vydechl jsem.
"Ja nevím" "Můžeš to co děláš dělat i vevnitř" řekl jsem a zaculil se když protočil očima, vypnul světla a vystoupil z auta. "Necul se tak" řekl a jeho ruka přistála na mém zadku.
"Hej!" Vypískl jsem a zakryl si zadek. "Nesahat osobní majetek" nafoukl jsem tváře a rozešel se do domu. Slyšel jsem za sebou uchechtnutí a kroky které mě následovali do domu.
"Kdyby si s ním tak nekroutil nemám nutkání na něj sahat" uslyšel jsem jeho chraplák na co se na mém zadku ocitli znovu jeho ruce. "Harolde!" vyjekl jsem a plácl ho.
"Nekroutím s ním" založil jsem si ruce na hrudi a našpulil rezignovaně rty. "Jistě" uchechtl se a cvrkl mě do nosu. "Uh!" Ohnal jsem se po jeho ruce a nakrčil nos. "Jsi hrozný" zabručel jsem a zavřel za námi dveře.
"Ale i tak sis mě pozval domů" ušklíbl se a přistoupil za mě když jsem zamikal dveře. "Uh" zadrhl se mi dech. Skousl jsem si ret a zamkl snažíc se ignorovat jeho tělo na mém.
Nadechl jsem se a obešel ho. "Jestli máš hlad vem si něco z lednice....deku a polštář najdeš ve skříni..ustel si na gauči.....dobrou" řekl jsem a odešel nahoru.
...
"Uh" vydechl jsem a otevřel oči rozhlížejíc se po...autě?! Zamrkal jsem a podíval se na Harryho. "C-co k-kam mě to vezeš?" Zeptal jsem se vysrašeně a podíval se z okínka. "Pryč" řekl jednoduše a zapl rádio. "Harolde zastav!" Křikl jsem vyděšeně a odpoutal se. "Zapni se" zavrčel a naštvaně se na mě podíval.
"Pusť mě!" Křikl jsem a začal trhat klikou ode dveří. "Jestli se kurva neuklidníš zamknu tě v kufru!" Křikl tak hrozivě že jsem se vyděšeně přikrčil a kliku pustil.
"K-kam mě vezeš?" Zašeptal jsem roztřeseně snažíc se zahnat slzy tlačící se mi do očí. "Pryč" odpověděl klidně a zapálil si cigaretu. "J-já nechci pryč" špitl jsem se vzlykem a radši se připotal.
"To máš smůlu" řekl a zesílil rádio.
ČTEŠ
DangerFlower / LS
FanfictionJe jako růže...nádherný a nebezpečný. Cover udělala @Anonym_girl21 ❤❤ ( https://www.wattpad.com/user/Anonym_girl21)