"Uhm" zamyslel jsem se a postavil se. "Támhle ty" ukázal jsem na pampelišky kousek od nás.
"No dobře" řekl a přešel k nim. Přešlápl jsem z nohy na nohu a nakonec šel za ním sedajíc si vedle něj.
Letmo se na mě podíval a dál trhal květiny. "Na....na co je chceš?" Zeptal jsem se tiše a sedl si do truka.
"Na nic...jsou pro tebe aby si mohl plést věneček" řekl a lehce se usmál. "Oh" vydechl jsem a usmál se když mi je podal.
"Děkuju" špitl jsem, položil si květiny a začal je splétat.
"Jsi roztomilý když se soustředíš princezno" řekl s úsměvem. "Uhm...děkuju" špitl jsem červenajíc se.
"Teď ještě víc" řekl jsem s úšklebkem a jediné co jsem v té chvíli chtěl bylo, propadnout se do země jak moc jsem byl v rozpacích.
"Uhm" odkašlal jsem si a snažil se aby se mi ruce tolik netřásli. Chraplavě se uchechtl a koukal na moje ruce jak se snaží plést věneček.
"Pojď" řekl a vzal mi konečně dokončenou korunku. "C-cože? Kam?" Zeptal jsem se vystrašeně nechávajíc se za ruku postavit.
"Jdeme se bavit" "J-já nikam nejdu" řekl jsem rezignovaně a odtáhl se od něj.
"Ale notak odvaž se trochu" protočil očima a dal si na hlavu věneček na co jsem se musel zahihňat. Takový drsňák a dá si na hlavu tohle.
"Roztomilý" zahihňal jsem se znovu a snažil se ten pohled zapamatovat abych si ho pak mohl nakreslit.
"Hele!" Zabručel a založil si ruce na hrudi. "Teď už se tě vážně nebojím" hihňal jsem se dál. "Bál ses mě?" "Nebál" řekl jsem přestávajíc se hihňat a taky si založil ruce na hrudi dodávajíc tak mým slovům více důvěryhodnosti.
"No jasně tak pojď" řekl a rozešel se z kopečka dolů. "Uhm" skousl jsem si ret a snažil se rozhodnout jestli zůstat tady nebo jít s ním.
"Jdeš?" Otočil se na mě. "Vždyť tě ani neznám" řekl jsem a přešlápl z nohy na nohu. "Můžeš být nějaký úchyl nebo vrah"
"Kdybych byl úchyl už bych tě tady přetáh a kdybych byl vrah už bys tu nebyl....tak jdeš?" Nadzvedl obočí.
"Uhm" zakňučel jsem a rozešel se za ním. "Ale udělej to rychle" řekl jsem tiše a omotal kolem sebe ruce.
"Neboj princezno" zazubil se a omotal mi ruku kolem ramen.
Skousl jsem si ret a lehce sklopil hlavu snažíc se sám sebe uklidnit. "Půjdeme do baru" řekl a přitáhl si mě k jeho boku zadrhujic mi tím dech.
Bože! Je tak velký a....přisáhám že i přes látku jeho trika můžu cítit jeho svali které se při chúzi nápínají a povolují.
"N-není mi ještě 18" špitl jsem chvějícím hlasem a koukal kolem sebe. "Nevadí dostanu tě tam" řekl sebevědomě a vedl mě k autu.
"Uhm" tiše jsem vydechl a prohlédl si jeho luxusní auto. "To...to je tvoje?" Zeptal jsem se překvapeně když mi otevřel dveře. "Jo" přikývl a pokynul mi abych si nasedl.
Bože co to dělám?!
Vlezl jsem si do auta a připoutal se zatímco on zabouchl dveře a přešel na stranu řidiče.
Ten hlásek mi stále šeptal abych okamžitě vyskočil z auta a utikal ale já byl tak..zvědavý....na něj a proto jsem zůstal sedět na co se za chvíli auto rozjelo plynule po cestě.
Spojil jsem si ruce v klíně a pohledem lehce přejel na něj. Jednou rukou točil volantem a druhou se opíral o okno soustředěně sledujíc silnici zatimco si jeho jazyk neuvěřitelně sexy způsobem pohrával s jeho kroužem ve rtu.
Skousl jsem si ret a snažil se přesvědčit sebe....a svoje tělo že to zase tak sexy pohled není.....moc mi to nešlo.
Aniž bych si to uvědomil lehce jsem si olízl ret a radši rychle uhnul pohledem když se jeho kudrnatá hlava začala otačet mým směrem.
Začal jsem si žmoulat lem svého trika a pohled stočil z okínka. "Viděl jsem tě" ozval se pobaveně chraplavým hlasem.
"Neviděl" namítl jsem a nervozně se zavrtěl. Pobaveně pokroutil hlavou a otočil hlavu zpátky na silnici
"Jsme tady" ozval se po chvíli a zaparkoval. Přikývl jsem a vystoupil z auta rozhlížejíc se kolem.
Kdybych jen věděl co tímhle způsobím.
ČTEŠ
DangerFlower / LS
FanfictionJe jako růže...nádherný a nebezpečný. Cover udělala @Anonym_girl21 ❤❤ ( https://www.wattpad.com/user/Anonym_girl21)