"Kde to je?!"

3.4K 336 65
                                    

Harry

Počkal jsem, dokud jsem si nebyl jistý že spí a pak jsem vstal z postele odcházejíc z jeho pokoje. Hledal jsem už snad všude ale nikde to nemůžu najít! Plus ani valstně nevím co mám hledat...flešku? Nějaké složky? Počítač? Tablet? Cokoliv?

Potichu jsem zavřel jeho pokoj a šel do ložnice jeho rodičů. Sice jsem to tady už prohledal, ale člověk nikdy neví co mu může uniknout. Vešel jsem potichu dovniť a začal prohlédavat skříně, stolky, madrace, pod kobercem, za zrcadlem, za obráky,v obrázkách ale nikde nic.

Podrážděně jsem odfrkl a prohrábl si bezmocně vlasy. Naposledy jsem projel pokoj očima a odešel z něj míříc hledat pravovnu nebo něco podobného.

V horním patře nebylo krom koupelny, Louisova pokoje a pokoje jeho rodičů nic jen místnost na praní prádla.

Seběhl jsem potihu schody a zamířil do obýváků kde jsem znovu začal prohledávat co se dalo. "Ugh...kurva kde to může být?" Zamumlal jsem frustrovaně a sedl si na gauč mnouc si dlaněmi obličej.

"Harry?" Ozvalo se rozespale za mnou na co sjem otočil hlavu prohlížejíc si ho. Automaticky jsem si olízl ret a sjel pohledem po jeho těle. "Co tady děláš?" Zeptal se tiše s rudými tvářemi a rozvážným krokem se vydal ke mě. "Nemohl jsem spát" zalhal jsem okamžitě bez špetky nervozity.

"Hledal jsem tě" špitl a stoupl si přede mě. Musím říct že to pískle je v tom triko vážně neskutečně sexy. "Uhm" odkašlal si aby si ziskal pozornost i jeho obličej. Zvedl jsem pohled a opřel se lokty o kolena. "Našel si mě" řekl jsem s pokrčením ramen.

"Uhm....naštval jsem tě nějak?" Zeptal se nechápavě přešlapujíc z nohy na nohu. "Ne" povzdechl jsem si a postavil se na co on o krok ustoupil protože stál tak blízko že jsme se dotýkali hrudníky.

"Proč nespíš?" Zeptal jsem se a rozešel se pomalu nahoru čekajíc až mě dojde. "Měl jsem zlý sen" pípl tiše koukajíc pod nohy. "Byl to jen sen" vydechl jsem, omotal mu ruku kolem ramen a rozešel se s ním do schodů.

O pár dní později.

"Ty Louisi?" Zeptal jsem se když jsme seděli dole na gauči. Otočil na mě pohled a pokynul abych mluvil. "Mám otázku....co vlastně dělali tvoji rodiče?" Zeptal jsem se co nejméně zaujatě.

"Mamka dělala v pekárně a taťka pracoval doma proč?" Zeptal se a nadzvedl obočí. "Jen tak...pravoval doma? A co dělal?" Zeptal jsem se už víc zaujatě. "Co tě to najednou tak zajímá?" "Zajimá..takže?" "Nikdy ses nezeptal ani na jejich jména....proč tě zajímá jejich prace?"  "Prostě mě to kurva zajímá tak co dělal?" Zvíšil jsem hlas.

Nadzvedl na mě obočí a stiskl čelist. "Co tu vůbec ještě děláš?! Vypadni z mého domu!" Křikl najednou a ukázal na dveře. "Cože?" Uchechtl jsem se. "Vypadni!" Vykřikl vysokým hlasem a vstal z gauče. "Nikam nejdu" uchechtl jsem se a opřel se o opěradlo.

"Nechci tě tady! Vypadni!" "Nezajímá mě jestli chceš" odbyl jsem ho a zvíšil hlasitost televize. "Fajn! Zavolám policii" řekl a rozešel se k telefonu. "Tak to si uhádl" řekl jsem, vstal a sebral mu telefon z ruky. "Vrať mi to!" Křikl začal mi ho brát, zvedl jsem ruku s telefonem nad hlavu a uchechtl se když začal skákat aby na něj dosáhl.

"Vrať mi ho!" Zapištěl ale když jsem zakroutil hlavou přestal skákat. "Dej mi ho" řekl už klidně vypadajíc jakoby si každý další krok dopředu plánoval. "Nedám" řekl jsem a zakňučel když se jeho ruka objevila na mém rozkroku.

"Vrať! Mi! Ho!" Řekl a při každém slově mě stiskl víc a víc. "Kurva" zakňučel jsem spíš slastí než bolestí. Překvapeně zamrkal, podíval se na svou ruku a rychle jí odtáhl.  "J-já" začal koktat a couvat ode mě. "Ty co?" Nadzvedl jsem obočí, hodil telefon na zem a rozešel se k němu.

"Nech mě!" Zapištěl a rozutekl se nahoru. "Pojď sem!" Křikl jsem a rozběhl se za ním.

Baví to vůbec ještě někoho? :/ Nejsem taková že bych napsala za 10 komentářu bude další díl, ale když jsou komentáře jen dva mám pocit že vás to nebaví :( Byla bych ráda kdyby jste mi napsali jestli mám ještě pokračovat a jestli jo tak kdyby jste mi napsali co píšu špatně nebo co vám vadí. :/ Vážně budu hrozně mco ráda za váš názor :(

DangerFlower / LSKde žijí příběhy. Začni objevovat