"Jednou mi to oplatíš"

3.8K 300 40
                                    

"Co to je?" Zeptal se Harry a nakoukl do dopisu. "Nic....nic" řekl jsem, poskládal ho a dal ho do obálky. Nechtěl jsem aby to četl, na to aby mohl bych mu musel veřit....ale nevěřím.

"Neukážeš mi to?" Zeptal se dotčeně nadzvedavajíc obočí. "Ne" odpověděl jsem ztroze a vstal ze schodů. "Proč ne?" "Protože tě to nemusí zajímat" řekl jsem a rozešel se nahoru po schodech. "Ale zajímá mě to" řekl zatímco šel za mnou nahoru.

"To není můj problém" pokrčil jsem rameny a vešel do svého pokoje zabouchavajíc mu před nosem. Zamkl jsem a šel dopis schovat.

Rozhlédl jsem se po pokoji přemýšlejíc kam to strčit aby to nikdo nenašel...obzvláště ne Harry. "Proč si se zamknul? Notak Louisi....odemkni" zaklepal na dveře. "Vydrž!" Houkl jsem a přešel k zrcadlu. Otočil jsem ho a nehtem oddělal dřevěnou destičku na zadní straně. "Perfektní" zamumlal jsem, strčil tam dopis a destičku zpátky zastrčil.

Otočil jsem zrcadlo zpátky a přešel ke dveřím které jsem odemkl. "Víš že jsi sexy když si drzí?" Ušklíbl se opírajíc se ramenem o futra. Bože...ty si sexy pořád.

"Jsem?" Zaculil jsem se a šel k posteli. Uslyšel jsem za sebou pomalé kroky na co jsem se otočil koukajíc mu tváři v tvař. "Jsi" přikývl a prsty přejel po mém boku zadrhávajic mi tak dech.

Skousl jsem si ret a sklopil pohled na jeho hrudník. Bože...nedokázal jsem pochopit jak někdo může vypadat tak dokonale. Myslel jsem že omdlím pokaždé když jsem se na něj podíval a naskytl se mi tak pohled na jeho svali které se mu otírali o látku černého lehce prusvitného trička a ruce? Oh bože, vždycky když něco zvedal, s napětím jsem čekal zda jeho svali na rukách natrhnou černé rukávy....zatím se mu to nepovedlo, ale já pěvně věřím že jednou se toho božího okamžiku dočkám.

"Na co tak koukáš?" Zeptal se s křivým úsměvem. "Na nic" šeptl jsem a uhnul pohledem.

"Uh!" Vyjekl jsem když si mě jedním pohybem zvedl do vzduchu.  "Co to děláš?" Zeptal jsem se vylekaně snažíc se nemyslet na jeho ruce na mém zadku.

"Dej mi pusu" Zazubil se a stiskl mi zadek v dlaních. "C-cože? Ne" porkoutil jsem hlavou zakrývajíc svou nervozitu jak nejlépe jsem mohl. "Ale jo..notak" řekl a našpulil rty....ty dokonalé polštářky, které mě v divokých snech líbají po celém těle.

Bože musím přestat myslet na takové věci! Nepotřebuju, aby se mi smál, že se mi postavil.

Zamrkal jsem zahánějíc myšlenky na mé sny a skousl si ret. "Proč bych ti měl dávat pusu?" Zeptal jsem se pokladajic si ruce na jeho ramena, když mi došlo, že mě jen tak na zem nepoloží.

"Protože chci...a protože to chceš i ty" řekl sebejistě. "Uhm" pokroutil jsem hlavou sjíždějíc očima z těch jeho na jeho rty. Je pravda že bych se puse...ani ničemu jinému nebránil....ale musím se držet dál..nebo ne? Mám mu jí prostě dát? Ale to by znamenalo že mě má omotaného kolem prstu...ale na druhou stranu...

Zavřel jsem oči a dřív než bych si to stihl rozmyslet jsem se rty přitiskl na ty jeho. Jen jedna malá...úžasná pusa nic víc...prostě jen...cudná pusa. Nic neznamenájící dětská letmá pusinka...nebo ne?

Chtěl jsem se odtáhnout přísahám! Ale když se jeho rty pohly proti těm mým nešlo to....prostě to nešlo zastavit okay?!

Zajel jsem mu prsty do vlasů a, i když na mě moje podvědomí křičelo, abych to nedělal, naplno jsem se tomu poddal začinajíc rty pohybovat proti němu.

Ucítil jsem jak se mi do rtů ušklíbl a já okamžitě věděl proč. Věděl jsem že mě má tam kde chce....stejně dobře jako to věděl on. Mohl by si se mnou dělat cokoliv by chtěl a já bych se nechal, ale nemohl jsem za to. Byl jako zakázaná, kurva sexy, věc a já si jí nemohl ani za nic odepřít.

"Oh!" Vyjekl jsem mu tiše do rtů když mě povalil na postel. Odtáhl jsem se od něj a podíval se mu do očí. "Harry" vydechl jsem a přivřel oči ve chvíli kdy začli jeho rty laskat můj krk.

Zakňoural jsem když zuby lehce skousl kůžičku na mém krku a zatahal ho za jeho kudrliny.

Omotal jsem mu nohy kolem pasu a zavřel oči užívajíc si jeho péče. Po chvilce jsem ucitil jeho prsty, které zabloudili pod mé tričko a začali přejíždět po mé chvějící kůži.

Byl jsem tak zmatený protože jsem nevěděl jestli se mi to libí nebo ne.....jestli chci aby se mě takhle dotýkal.....ale přesto jsem ho nedokázal zastavit....nechtěl jsem ho zastavit.

Ani jsem nestihl zaprotestovat když mi jedním rychlím pohybem přetahl triko přes hlavu. "H-Harry co-" "Šš" přerušil mě a polibil mě na bradavku "Bože" zakňučel jsem a zavratil hlavu dozadu.

Dokázal mě každičkým dotekem rozpálit víc a víc až jsem měl pocit, že jestli se mě nedotkne tam kde potřebuju, exploduju.  Zatahal jsem ho lehce za  vlasy a nepatrně mu zatlačil na hlavu aby se posunul níž.

"Ale ale" ušklíbl se a zvedl hlavu. Skousl jsem si ret a odtáhl ruce od jeho vlasů, červenajíc se až na zadku. "Chtěl bys abych ti vykouřil?" Zeptal se prostě a rukou sjel po mém břiše na rozkrok. "Uh"  vydechl jem rozechvěle a zavřel oči. Nikdy jsem se necítil takhle trapně!

"Notak babe chtěl by si?" Zeptal se a stiskl mi rozkrok na co se mi zhrdla vydral tichý stén.

Měl jsem pocit že se začnu propadat hanbou. Proč to prostě nemůže jen udělat? Proč se musí ptát?

"Tak chtěl nebo ne?"zeptal se mě znovu pevněji. "C-chtěl" špitl jsem skoro neslyšně a zakryl si rukama obličej. Nemusel jsem ho ani vidět a veděl jsem že mu právě obličej zdobí velký vítězný úšklebek.

"Podívej se na mě" řekl, teda spíše rozkázal na co jsem se pomalu podival skrze prsty. "Dej ty ruce pryč babe" zachraptěl a polibil mě na podbříšek.

Zalapal jsem tiše po dechu a odtáhl rozechvělé ruce ze svého obličeje. Byl tak sexy když se tvařil tak...tvrdě...kdyby mi rozkazal vyskočit z okna udělal bych to....bože a jak rád bych to udělal.

Uvěznil jsem svůj ret mezi zuby koukajíc na něj jak mi začiná pomalu stahovat boxerky. Byl jsem tak neskutečně rád že mě napadlo se oholit!

"Nezavírej oči" řekl jakoby přesně věděl co se chystám udělat. Tiše jsem zakňučel snažíc se neuhnout pohledem na co jsem začal červenat ještě víc.

"Čekal si to?" Ušklíbl se když prsty přejel po me hladké pokožce kolem mého....rozkroku. "N-ne j-jen...ne" špitl jsem a odvrátil pohled. "Koukej se na mě" zavrčel zachraptěle. Stojí mi to za to? Nechat se takhle...ponižovat jen aby se mě dotýkal?!

"Louisi" řekl varovně na co jsem se zakňučením vrátil pohled na něj. "Neodvracej ode mě pohled"  řekl a sklonil se na co jazykem přejel po mé špičce. "Kurva" zakňučel jsem se vzdychem a přivřel oči, ale jen tak abych na něj pořád viděl.

Musím říct že to mělo něco do sebe, bylo to tak sexy a když si po chvíli začal zasouvat můj penis do pusy myslel jsem že omdlím.

Hrdelně jsem zastenál jeho jméno a zajel mu prsty do vlasů když začal rychle hlavou pohybovat. "Bože..Harry" vzdychal jsem a prohýbal se vzádech zatímco mi zuby jemně přejížděl po mé délce. Byl jsem napokraji šílenství...doslova....měl jsem pocit jakobych se měl z té rozkoše zbláznit.

Bylo to podruhé kdy mi tohle někdo dělal, ale bože Harry byl proti tomu klukovi bůh kouření..

"H-Harreh j-já-" zakňučel jsem a než jsem to stihl doříct udělal jsem se. Padl jsem zády na madraci a zavřel oči snažíc se popadnout splašený dech.

"Bože" vydechl jsem a podíval se na něj. Klečel mezi mými stehny a s úšklebkem na mě koukal zapírajíc se vedle mých boků Zakňučel jsem a přetáhl přes sebe z boku peřinu.  "Copak?" Uchechtl se. "Nekoukej na mě" pípl jsem a zakryl si obličej.

Uchechtl se a vstal z postele na co jsem se přikryl uplně. "Jednou mi to oplatíš princezno" řekl a rozešel se z pokoje. "Ne" zaprotestoval jsem a otočil se na bok.

Nemůžu uvěřit co se to právo stalo.

DangerFlower / LSKde žijí příběhy. Začni objevovat