"C-co to děláš?"

4.1K 361 25
                                    

"Prosím" špitl jsem rozechvěle a snažil se nemyslet na to že za pár vteřin budu nahý.

"Copak?" Zeptal se a i když jsem měl zavřené oči, věděl jsem že se na jeho tváři usadil jeho typický úšklebek.

"Nech toho" šeptl jsem a chytl si župan když ho rozvázal úplně.

Připadal jsem si jako Flash jak rychle jsem župan stihl chytit než by odkryl něco co nechci aby někdo viděl.

"Vždyť nic nedělám" uchechtl se na co jsem otevřel oči a zamračeně se na něj podíval. "Chtěl jsem se jen přesvědčit" pokrčil rameny, naposledy mě sjel pohledem a rozešel se do koupelny.

Uslyšel jsem ránu kterou vydal obrovský kámen padajicí mi ze srdce.  Zhluboka jsem se nadechl a zavázal si župan.

"Pojď sem" uslyšel jsem z koupelny a váhavým krokem se za ním vydal. Nakoukl jsem do koupelny a nakonec do ní vešel celý. "Musíš stisknout spínač" ukazal na cuplík vedle kohoutku a ze skříňe vyhrabal velkou bílou nadýchanou osušku, kterou mi vzápětí podal.

"Děkuju" pípl jsem tiše. "Až se osprchuješ zase ten spínač vypni" řekl a odešel z koupelny. Pousmál jsem se a zamkl se.

Sundal jsem si župan a konečně vlezl pod božsky teplou vodu. Po dlouhé....dlouhé teplé sprše jsem vypnul vodu, vypnul spínač a osušil se oblíkajic si zpátky župan.

Otočil jsem klíčem a vylezl z koupelny na co mi zrak padl na Harryho, který jen v boxerkách ležel na posteli.

"Máš tu jídlo" řekl a ukázal na talíř na nočním stolku. "Děkuju" špitl jsem a přešel ke stolku ze kterého jsem si vzal onen talíř s úžasně vonícím jídlem.

"Bylo to moc dobré děkuju" řekl jsem když jsem dojedl a položil talíř na stolek. "Hm" přikývl a natáhl se pro knižku na stolku.

Když už jsem nějakou tu chvíli jen postával u postele zvedl hlavu od knížky a se zvednutým obočím se na mě podíval. "Proč tam jen tak stojíš? Si sedni nebo lehni" ukázal na místo vedle sebe.

"T-to budu spát s tebou v posteli?" Zeptal jsem se překvapeně a nervózně si žmoulal dlouhé rukávy županu. "Jo" řekl jednoduše a znovu se začal věnovat své knize.

Chvíli jsem tam ještě blbě postával a nakonec si s povzdechem lehl na volnou půlku postele. Byl jsem dneska ze všeho unavený a proto jsem se otočil na bok zády k němu a zavřel oči pomalu usínajíc.

Harry

Zvedl jsem hlavu od stránky a podíval se na něj. Sjel jsem po jeho zádech až k zadku který na mě špulil. On si o to normálně koleduje. Leží si tady jen v mojem županu a vystrkuje na mě ten svůj dokonalý zadek.

Odložil jsem knížku a lehl si za něj přejíždějíc rukou po jeho boku. Cítil jsem jak se pod mými doteky napnul ale nic neříkal.

Natisl jsem se na něj a rukou sjel na jeho břicho. "C-co to děláš?" Šiptl chvějíc se pod mými doteky.

"Nic" šeptl jsem mu do ucha otírajíc se rty o jeho lalůček zatímco jsem chytl šňůrku županu a potáhl za ní takže se župan uvolnil na co jedna strana sklouzla po jeho boku a odhalila jeho hrudník a břicho.

Slyšel jsem jeho roztřesené dýchání a cítil jeho napínající se tělo.

Otřel jsem se rty o kůži na jeho krku a rukou přejel po jeho hrudníku nezapomínajíc palcem zavadit o jednu bradavku, která pomalu pod mým dotekem ztuhla.

"Harry p-přestaň" vydechl tiše a chytl mou ruku, která pomalu sjela na jeho podbříšek.

"Ale notak líbí se ti to" šeptl jsem do jeho ouška a zuby lehce zatahal za jeho lalůček. "Uhm" zakňoural tiše a chytl si župan aby se mohl zakrýt.

"Mohl bych ti udělat dobře babe" zavrněl jsem a rukou sjel na jeho třísla.

"P-prosím" špitl přerývavě a znovu mou ruku chytil. "Fajn" zabručel jsem a odtáhl se lehajíc si na svou stranu postele.

DangerFlower / LSKde žijí příběhy. Začni objevovat