"Budeš ho muset ještě hlídat"

4.1K 329 30
                                    

"Kam mě to vezeš?" Zeptal jsem se tiše když už jsme nějakou dobu jeli v autě a on nevypadal na to že by mi to sám od sebe chtěl říct....no ani tak mi to neřekl.

"Harry?" Zeptal jsem se a podíval se na něj. "Teď se mnou nemluvíš ty?" Nadzvedl jsem obočí a prohlédl si ho zkoumavým pohledem. "To je vážně dospělé" zamumlal jsem ironicky a otočil hlavu na cestu před námi.

Sjel jsem pohledem na své zápěstí a přejel prsty po modřinkách, které mi  zanechali jeho silné prsty. Skousl jsem si ret a přetáhl si rukáv županu přes ruce, abych se na to nemusel dívat.

Někdy si přeju abych si mohl tu svou nevymáchanou hubu zalepit. Kdybych si na něj tak neotvíral pusu a nechoval se jako idiot nikam by mě nevezl....snad.

Co když mě zavře někde ve staré stodole nebo tak něco? Bože jsem takový idiot...kdybych držel hubu mohl jsem se teď válet v jeho pohodlné a božsky vonící posteli.

Opřel jsem si hlavu o okínko a povzdechl si. "Promiň že jsem se tak choval" zašeptal jsem a přitáhl si nohy k hrudi.

Nechápal jsem co to dělám, ale i přesto že mě unesl, nebo co to vlastně udělal, mám pocit jako by to dělal z dobrého úmyslu. Že mi třeba nechce ublížit.

Jo je to kluk který u sebe nosi pistoli....ale přece jsme se seznámili na poli kde jsem pletl věneček do vlasů...co by tam zlý kluk dělal?

"Cože?" Zeptal se nechápavě a letmo se na mě podíval. "Omlouvam se za to jak jsem se choval" pípl jsem a opřel si bradu o svoje kolena.

"Ty se omlouváš?" Uchechtl se značně zmateně a znovu se na mě podíval. "Uhm" přikývl jsem nechapajíc sám sebe. Byl jsem divný....hodně divný a tímhle jsem to jen potvrzoval.

"No dobře" pokroutil pobaveně hlavou a zařadil rychlost. "Stejně ti neřeknu kam jedeme" dodal a zabočil doprava zastavujíc před velkou budovou.

"Kde to jsme?" Zeptal jsem se zmateně a podíval se na něj jak vystupuje z auta. Beze slova zabouchl dveře, obešel auto a otevřel dveře na mé straně.

"Pojď" řekl a uhnul na bok, abych mohl projít. "Cože? Já v tomhle nikam nejdu" řekl jsem a ukázal na svůj župan.

Sjel mě zkoumavým pohledem a promnul si obličej. "Zapoměl jsem ti dát oblečení" zahudral a odepl mě. "Není čas se vracet takže si ho drž a pojď" řekl a za ruku mě potáhl z auta. "Nemám ani boty!" Vypískl jsem když se mé nohy dotli studeného chodníku.

"Ugh" vydral se mu z hrdla bezmocný vzdych a zabouchl dveře. "Chyť se mě kolem krku" řekl a přistoupil ke mě.

"Kolem čeho?" Zeptal jsem se nechapavě a vypískl když mě chytl pod zadkem a jedním pohybem, jako bych nevážil víc než pírko, mě zvedl do vzduchu.

"Panebože" zabručel jsem a založil si ruce na hrudi. Nebudu se ho dotýkat vic než je třeba.

"Chyť se mě" řekl a rozešel se dovnitř. "To je v pohodě" zahudral jsem tiše a rozhlížel se kolem.

Zazvonil na divný zvonek na co se otevřeli velke vchodové dveře, které odkryly divného nabuchaného chlapa se zbraní na boku. Otočil jsem hlavu abych se na něj nedíval a zaměřil pohled na Harryho rameno pokládajíc si ruce na jeho ramena.

Rozešli jsme se dovnitř a já tak mohl vidět velkou halu plnou nějakých hrůzu nahánějících týpků. Tiše jsem polk, skousl si ret a omotal Harrymu ruce kolem krku schovávajíc si do něj obličej.

Ucítil jsem jak si mě Harryho ruce přitáhli ještě blíž na co jsme se dali do pohybu.

Zavřel jsem oči a nadechl se jeho vůně omotávajíc mu nohy kolem pasu. Měl jsem z něj strach....ale v téhle chvíli byl jediný u kterého jsem se mohl cítit takhle v bezpečí.

"Díky" uslyšel jsem Harryho hlas na co jsme vešli do nějakého pokoje a za námi se po chvíli zavřeli dveře.

"Ha-" chtěl jsem zašeptat ale přerušil mě hnusný hlas který promluvil zpoza mých zad. "Heleme se koho pak si to přivedl Harry" řekl sarkastickým tónem na co jsem uslyšel kroky směřující k nám.

Stiskl jsem nohama Harryho boky těsněji a znovu si tvář zabořil do jeho krku. Tohle se mi přestávalo líbit.

Harry

"Potřebuju aby si ho ještě nějakou dobu hlídal Harry...musíme to tam pořádně prohledat a on nám nemůže překážet" promlouval ke mě můj šéf koukajíc při tom na Louisova záda.

"Jak dlouho?" Zeptal jsem se a děkoval bohu za to že měl Louis dostatečný rozum aby držel hubu. "Nevím..týden...dva...možná měsíc...prostě dokud nenajdeme co potřebujeme" řekl a šel si sednout za svůj velký stůl.

"Tak jo" povzdechl jsem si. Nechtěl jsem ho tak dlouho...jak říká šéf...hlídat. Byl drzí, neposlouchal a nechtěl abych na něj sahal...neni s ním žádná legrace.

"Tak fajn....A příště jak sem s ním půjdeš ho aspoň normálně oblékni, jinak mu tady všichni natrhnou tu jeho prdelku" řekl s uchechtnutím a rukou naznačil abychom odešli.

Kývl jsem a rozešel se s Louisem rychle do auta než ho napadne něco říct.

Prošel jsem velkou halou a bez jediného pohledu na ostatní co tady byly jsem vyšel z budovy.

"Harry?" Uslyšel jsem jeho tichý hlas ale pokroutil hlavou. "Puď zticha" řekl jsem a posadil ho do auta.

Tiše si povzdechl a připoutal se zatimco jsem zabouchl jeho dveře a přešel na místo spolujezdce.

"To...to teď budu muset být zavřený v tom pokoji měsíc?" Zeptal se tichým rozklepaným hlasem když jsme byly v polovině cesty.

"Jo" odpověděl jsem jednoduše a letmo se na něj podíval.

Skousl si svůj chvějící ret, jako to dělá skoro pořáď a neskutečně mě tím vytáčí, a se slzami které se mu tlačili do očí otočil hlavu z okínka.

Povzdechl jsem si ale nic neříkal soustředíc se raději na cestu.

Minulý díl byl vážně krátký tak jsem se překonala a cestou vlakem do školy, ze školy a teď po tom co jsem se 3 hodiny šprtala matiku (kterou jsem stejně nepochopila 😂) napsala nový diiiil 💪💪💪 a má skoro 1000 slov 😆😆😆👏👏

DangerFlower / LSKde žijí příběhy. Začni objevovat